کاروان قرآنی انقلاب بر مزار شهید منا «حسن دانش» + عکس
کد خبر: 3788494
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

کاروان قرآنی انقلاب بر مزار شهید منا «حسن دانش» + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی انقلاب در هجدهمین روز سفر تبلیغی خود به استان‌های مختلف کشور با حضور در شهر یزد بر مزار حسن دانش، شهید منا حاضر شد.

به گزارش خبرنگار اعزامى ايكنا؛ كاروان قرآنى انقلاب در آغاز هجدهمین روز از سفر خود به استان‌های مختلف کشور، پنجشنبه ۱۸ بهمن‌ماه به شهر يزد وارد شد تا برنامه‌های قرآنی خود را در دارالمؤمنین اجرا کند.

کاروان قرآنی انقلاب بر مزار شهید قرآنی منا

نخستین برنامه کاروان قرآنی انقلاب در شهر یزد، اجرای محفل انس با قرآن در روضه محمدیه، آرامگاه آیت‌الله صدوقی(ره) و ادای احترام به مقام شامخ این شهید محراب بود.

در ابتدای این محفل نورانی که با حضور آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان این استان همراه بود، کاظم میرزازاده، قاری ممتاز یزدی به تلاوت قرآن پرداخت.

سپس محمدرضا رجبى، قارى ممتاز و از اعضای كاروان قرآنى انقلاب نیز آياتى از سوره مبارکه معارج را تلاوت كرد.

در ادامه نیز تلاوت پرشور جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان تشویق جمع حاضر را برانگیخت.

کاروان قرآنی انقلاب بر مزار شهید قرآنی منا

سپس با ورود پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس و تشییع آن‌ها، شکوه معنوی خاصی بر این محفل قرآنی اضافه شد.

حسن ختام این برنامه سخنرانی حجت‌الاسلام رنجبر از جانبازان مدافع حرم بود که به قدردانی از حضور کاروان قرآنی انقلاب و تکریم مقام شهدا پرداخت.

کاروان قرآنی انقلاب بر مزار شهید منا

در ادامه این روز، اعضای کاروان قرآنی انقلاب با حضور در امامزاده جعفر(ع)، بر مزار حسن دانش از شهدای قرآنی فاجعه منا حاضر شدند.

کاروان قرآنی انقلاب بر مزار شهید قرآنی منا

در این برنامه جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان ضمن ادای احترام به خانواده شهید حسن دانش، به تلاوت قرآن بر سر مزار این شهید قرآنی پرداخت.

سپس اعضای گروه تواشیح ولایت، قطعه‌ای در رثای حضرت زهرا(س) اجرا کردند.

کاروان قرآنی انقلاب بر مزار شهید قرآنی منا

در انتهای این برنامه، محمدرضا صلح‌جو، پیشکسوت قرآنی، به سخنرانی برای قرآن‌آموزان یزدی پرداخت که برای استقبال از کاروان قرآنی انقلاب آمده‌ بودند.

اجرای این محافل برعهده منصور آقامحمدی و حمید عبیری بود.

پیش از ظهر امروز، کاروان قرآنی انقلاب شهر تاریخی و زیبای یزد را که بناهای خشتی و سنتی آن در دنیا بی‌نظیر است، ترک کرد و برای اجرای برنامه‌های قرآنی خود راهی شهر طبس در خراسان جنوبی شد.

انتهاى پيام

captcha