دبیرخانه دائمی شعر دفاع مقدس در شیراز راه‌اندازی شود
کد خبر: 3793520
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

دبیرخانه دائمی شعر دفاع مقدس در شیراز راه‌اندازی شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بر راه‌اندازی دبیرخانه دائمی شعر مقدس کشور در استان فارس تأکید کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 7 اسفندماه در بیست و یکمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و اختتامیه دومین جشنواره شعر «ترنم حماسه» ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: دبیرخانه دائمی شعر دفاع مقدس با توجه به جایگاهی که استان فارس و شهر شیراز دارد در این شهر ایجاد و در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس مستقر شود.
وی با اشاره به اینکه فارس در دوران دفاع مقدس 36 رده رزم و پشتیبانی رزم داشته است، افزود: استان فارس به واسطه نزدیکی به خوزستان از استان‌های پیشرو بوده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بیان كرد: بر اساس آمار 257 هزار ایثارگر مربوط به استان فارس است که 15 هزار شهید و 42 هزار جانباز و آزاده و مابقی رزمندگان عزیز هستند.
گرامی اظهار كرد: در بحث دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و مدافعین حرم در منطقه باز هم استان فارس از استان‌های پیشرو بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از 13 عنوان کتاب که توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس چاپ و منتشر شده است رونمایی شد.
انتهای پیام

captcha