آمادگی پلیس برای تأمین امنیت مسافران نوروزی
کد خبر: 3794281
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

آمادگی پلیس برای تأمین امنیت مسافران نوروزی

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس برای تأمین امنیت مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از سایت خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگذاری به مردم در ایام نوروز آماده هستند.
وی افزود: شهرستان پاوه یکی از نقاط با جاذبه گردشگری بالاست و همه ساله خصوصا در ایام نوروز به خاطر مناظر طبیعی و دیدنی آن، گردشگران زیادی راهی این نقطه می‌شوند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: زمانی که گردشگر وارد شهر و منطقه‌ای می‌شود اولین چیزی که مطالبه می‌کند امنیت است و اینجاست که نقش پلیس بیش از پیش مشخص می‌شود.
وی تصریح کرد: ماندگاری گردشگر و ایجاد تمایل در وی برای حضور دوباره همه بستگی به امنیت ایجاد شده دارد که افزایش سالانه حضور گردشگران در نقاط مختلف استان و خصوصا شهرهای اورامان نشین بیانگر وجود امنیت است.
امان‌اللهی اظهار کرد: پلیس هیچ هدفی جز امنیت آفرینی و جذب رضایت مردم ندارد و برای تحقق این مهم از همه چیز می‌گذرند و حتی آسایش خود و خانواده‌اشان را نیز فدا می‌کنند تا لبخند رضایت بر لبان شهروندان بنشیند.
وی تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده کرمانشاه یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده است و مسافران نوروزی میز این امنیت را به خوبی در مدت زمان حضور خود احساس کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha