کنداکتور جدید رادیو قرآن در ایام ماه رمضان/ برنامه‌های ویژه سحرگاهان و افطار
کد خبر: 3807575
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
صلحجو خبر داد:

کنداکتور جدید رادیو قرآن در ایام ماه رمضان/ برنامه‌های ویژه سحرگاهان و افطار

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن از در نظر گرفتن کنداکتور جدید این شبکه ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدهادی صلحجو، مدیرگروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ درباره شیوه کار و برنامه‌های مختلف این گروه اظهار کرد: گروه اطلاع‌رسانی که رسالت آن کار خبری و اطلاع دادن در مورد فعالیت‌های قرآنی و برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن است، در طول هفته برنامه‌های مختلفی را تقدیم شنوندگان عزیز می‌کند.
وی در ادامه به برنامه‌های مختلف گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن اشاره کرد و گفت: در ابتدای هفته و در روزهای شبنه برنامه «افق» از رادیو قرآن پخش می‌شود که به روند فعالیت‌های قرآنی کشور می‌پردازد و با دعوت از مسئولان و افراد مؤثر در جریان فعایت‌های قرآنی کشور، رویدادهای مختلف قرآنی را تحلیل و بررسی می‌کند.
صلحجو تصریح کرد: برنامه «نمای نزدیک» که روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از رادیو قرآن پخش می‌شود یک مجله خبری است و ضمن اطلاع‌رسانی در مورد اتفاقات قرآنی کشور، درباره رویش‌هایی که در جریان قرآنی کشور وجود دارد با روی خط آوردن افراد مؤثر در این زمینه، سعی در آگاهی دادن به مردم دارد.
مدیرگروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن اظهار کرد: برنامه دیگری که از سوی این گروه به سمع مردم عزیز می‌رسد، برنامه مجله صبحگاهی «تسنیم» که هر روز صبح از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 6:40 تا 8 تقدیم شنوندگان می‌شود که تلاش می‌کند ضمن ایجاد فضای شاداب و بانشاط همراه با گفتمانی صمیمی، پدیده‌های روز را از منظر دین و آموزه‌های قرآن بررسی کند که در این مسیر نیز از کمک مردم و مخاطبان حتما بهره‌مند می‌شود. این برنامه در عین حال تلاش می‌کند تا رویدادهای مهم قرآنی کشور را پوشش دهد و به سمع مردم برساند.
وی در ادامه افزود: برنامه‌ دیگری که در گروه اطلاع‌رسانی به سمع عزیزان مخاطب رادیو قرآن می‌رسد برنامه «صفحه تقویم» است که در این برنامه ‌نیز مخاطبان با اتفاقاتی که در طول تاریخ از صدر اسلام تا به امروز رخ داده آشنا می‌شوند.
مدیرگروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن بیان کرد: آخرین برنامه‌ای نیز که ما در این گروه بدان می‌پردازیم، برنامه بسیار جذاب «تلاوت من» است که هر هفته شب‌های دوشنبه‌ همراه با کارشناسی احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و مدیر رادیو قرآن به روی آنتن می‌رود و در آن تلاش می‌شود تا جوانان و قاریانی که فرصت حضور در رسانه را ندارند و تلاوت‌ ایشان شنیده نمی‌شود، بتوانند با ارسال تلاوت‌های خود آن را به سمع مخاطبان برسانند که در ادامه نیز این تلاوت‌ها را کارشناس برنامه تحلیل فنی می‌کند.
صلحجو ادامه داد: تمامی آنچه بر روی رادیو قرآن می‌رود، در ایام ماه مبارک رمضان با تغییر بسیار اساسی همراه می‌شود و از آنجایی که طبق روال سابق بر این رادیو قرآن پرشنونده‌ترین شبکه رادیویی در ایام ماه رمضان است، این شبکه تلاش کرده تا در این ماه شنوندگان خود را غافلگیر کند و از روز اول ما مبارک کنداکتور جدیدی در رادیو قرآن در نظر گرفته می‌شود که براساس آن برنامه‌های متفاوتی در لحظات افطار و سحرگاهان و حتی شب‌های ماه رمضان به سمع عزیزان مخاطب خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha