پرداخت کمک‌معیشت رمضان به بیش از ۴۳ هزار خانوار استان مرکزی
کد خبر: 3810852
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

پرداخت کمک‌معیشت رمضان به بیش از ۴۳ هزار خانوار استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمک معیشت رمضان به ۴۳ هزار و ۲۶۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۵۹۹ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان پرداخت شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک معیشت ماه مبارک رمضان به تمامی خانوارهای تحت حمایت به صورت نقدی پرداخت شده است، گفت: 43 هزار و 265 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 599 میلیون و 920 هزار تومان کمک معیشت دریافت کردند.
وی افزود‌: از این تعداد 35 هزار و 317 خانوار کمک‌معیشت ‌بگیر و 7948 خانوار از خانوارهایی هستند که بر اساس تبصره 14 قانون به طور موقت از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مندند.
وی اضافه کرد‌: به هر خانوار تک‌نفره مبلغ 100 هزار تومان‌، دو نفره 150 هزار تومان‌، سه نفره 200 هزار تومان‌، چهار نفره 250 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 300 هزار تومان پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان اطعام نیازمندان را از برنامه‌های ماه‌رمضان برشمرد و گفت‌: هرساله از 15 رمضان تا 21 رمضان هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام‌گذاری شده و از برنامه‌های کمیته امداد توزیع سبد غذایی با ارزش پیش‌بینی شده 200 هزار تومان در بین 36 هزار خانوار تحت حمایت معیشت بگیر است که متناسب با نیت خیران کمک‌های اهدایی می‌تواند به صورت برپایی سفره‌های اطعام و توزیع غذای گرم نیز انجام شود.
انتهای پیام

captcha