برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در دانشگاه اراک
کد خبر: 3811457
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در دانشگاه اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرامور فرهنگی دانشگاه اراک از برپایی کرسی‌های تلاوت بمناسبت ماه مبارک رمضان در دانشگاه اراک خبرداد.

علی گودرزی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری کرسی‌های تلاوت در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها این دانشگاه اقدام به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در سه‌شنبه‌های هر هفته کرده است که در این محافل نورانی قاریان بنام دانشگاه که مفتخر به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی هستند تلاوت می‌کنند.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه شبکه مجازی توسط کانون قرآن و عترت دانشگاه اراک از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است که این سؤال‌ها ویژه دانشجویان طراحی شده است.
گودرزی از برگزاری جشن ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت(ع) خبرداد و افزود: برنامه دیگری تحت عنوان جشن«سفیران مهربانی» با حضور هنرمندان کشوری و استانی در دست اقدام است که تقریبا 80 درصد برنامه بسته شده است و در صورت کامل شدن با هدف کمک به مردم سیل‌‌زده لرستان برگزار خواهد شد.
وی همچنین به برگزاری مراسم جزء‌خوانی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این مراسم نورانی با تلاوت دانشجویان قرآنی از ساعت 12:30 هر روز تا هنگام اذان ظهر انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha