دستگاه‌های خدمات‌رسان خدمات با کیفیت‌تری به مستمندان ارائه دهند
کد خبر: 3815481
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

دستگاه‌های خدمات‌رسان خدمات با کیفیت‌تری به مستمندان ارائه دهند

گروه اجتماعی ــ استاندار مرکزی گفت: دولت فعلی برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی اقدامات خوبی صورت داده است اما اگر خیرین نبودند دولت نمی‌توانست خدمات ویژه‌ای را ارائه دهد. بهزیستی و خیلی از دستگاه‌های خدمت‌رسان خدمات با کیفیت‌تری ارائه دهند، خیرین هم به‌رغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد همه با همکاری یکدیگر به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، شامگاه روز گذشته، هفتم خرداد در مراسم تجلیل از خیرین بهزیستی استان که در تالار زیتون اراک برگزار شد از فعالیت خوب خیرین استان در بخش‌های مختلف ابزار خرسندی کرد و گفت: استان مرکزی به لطف اهتمام و تلاش‌های مستمر خیرین در مقایسه با استان‌های دیگر رتبه برتر را از آن خود کرده است. خدمتگزاران باید تمام قد در خدمت خیرین باشند، خیرین استان مرکزی در بخش‌های مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان، بیمارستان‌سازی و کمک به نیازمندان سرآمد همه استان‌ها هستند.
وی تصریح کرد: افتخار می‌کنم خدمتگزار مردمی هستیم که دلشان بیشتر از دولت و مسؤلان برای مردم می‌تپد، طی سال‌های گذشته و در سال‌های آینده مردانه صحنه‌های خارق‌العاده خلق کردند و برنده این میدان مردم و خیرین هستند و ما در کنار آنان تلاش می‌کنیم زمینه را برای خدمت هرچه بیشتر مساعد کنیم.
آقازاده از آمار بالا و قابل توجه تحت پوشش در حوزه توان‌بخشی ابراز تأسف کرد و افزود: برای رفع این مشکلات باید همگی در سطح کشور بسیج شوند تا خانوارهایی سالم و سلامت با فرزندانی شاد و سالم داشته باشند. برای رسیدن به این هدف وظیفه مردم است تا همه نکات بهداشتی را رعایت کنند تا مردمی سالم از نظر فکری و جسمی داشته باشیم.
استاندار مرکزی بیان کرد: دولت فعلی برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی اقدامات خوبی صورت داده است اما اگر خیرین نبودند دولت نمی‌توانست خدمات ویژه‌ای را ارائه دهد. بهزیستی و خیلی از دستگاه‌های خدمت‌رسان خدمات با کیفیت‌تری ارائه دهند، خیرین هم به‌رغم مشکلاتی که در کشور وجود دارد همه با همکاری یکدیگر به هم‌نوعان خود کمک می‌کنند. خیرین به واسطه داشتن فهم و شعور اسلامی و انقلابی در همه شرایط به هم نوع کمک می‌کنند.
این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود به روز قدس و راهپیمایی این روز نیز اساره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران در روز قدس با عزمی راسخ باید در راستای اقتدار و استقرار نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان اسلام پاسخی کوبنده به همه توطئه‌گران و دشمنانی که خواهان آن نیستند که آرمان‌های مسلمانان در دنیای اسلام پابگیرد، بدهند.
آقازاده ادامه‌ داد: مردم و مسؤلان در این روز حماسی باید بر اساس وظیفه ملی، مذهبی و انقلابی همانند سال‌های پیشین با حضوری پرشور و پررنگ، انسجام‌، همدلی و وحدت خود را به رخ جهانیان بکشند و دشمنان اسلام را در نیل به اهداف خود ناکام بگذارند.
به گزارش ایکنا؛ زهرا امینی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: افراد فعال و خیرخواه در تمامی شهرستان‌های استان مشغول خدمت‌رسانی هستند و ۹۰ درصد فعالیت‌های بهزیستی توسط این افراد در حال انجام است.
وی تصریح کرد: سال ۹۷ بهزیستی استان مرکزی با امتیاز ۹۹.۷۵ صدم درصد استان برتر در حوزه مشارکت‌های مردمی شناخته شد. دستگاه‌های فعال در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و مردمی جایگاه خاصی بین مردم دارد، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سال ۹۸ نیز خدمات مثمرثمری ارائه شود.
امینی با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن مددجویان و جامعه هدف بهزیستی پایه اصلی فعالیت‌های بهزیستی در سال ۹۷ است، از فعالیت ۳۵ مرکز روزانه ویژه معلولان و ۶ مرکز غیردولتی در واحد اجتماعی خبر داد و گفت: امید است با افتتاح یک مرکز شیرخوارگان جدید و ۵ مرکز جدید در سال ۹۸ شاهد گسترش روزافزون فعالیت‌های خدمات کلینیکی و توان‌بخشی و اجتماعی ویژه به مددجویان باشیم.
یادآور می‌شود؛ در پایان مراسم از خیرین فعال بهزیستی در استان تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha