اعزام ۳۶۰ نفر از مددجویان استان مرکزی ‌به اردوی زیارتی قم
کد خبر: 3816333
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

اعزام ۳۶۰ نفر از مددجویان استان مرکزی ‌به اردوی زیارتی قم

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی از اعزام ۳۶۰ مادر و دختر تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در ماه رمضان به اردوی یک روزه قم خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: اعزام به اردوهای زیارتی از برنامه‌های کمیته امداد به منظور ارتقای سطح فرهنگی و دینی مددجویان تحت حمایت است.
وی از اعزام 360 نفر از دختران و مادران تحت حمایت در ماه مبارک رمضان به شهر مقدس قم خبر داد و افزود: این افراد در قالب طرح شوق زیارت به این سفر معنوی اعزام شدند و هزینه‌های اعزام این افراد توسط یکی از خیران پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در قالب طرح شوق زیارت نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به اماکن زیارتی فراهم شود.
بوالحسنی در ادامه گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی، اردوهای آموزش خانواده و جوانان، جشنواره‌های قرآنی، اجرای برنامه‌های آموزشی مهارت‌‌های زندگی زنان سرپرست خانوار، دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان، تأمین اقلام فرهنگی و طرح اوقات فراغت از مهم‌‌ترین برنامه‌‌های فرهنگی کمیته امداد است.
وی افزود‌:‌ برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد به منظور آگاه‌سازی و آموزش مددجویان برای داشتن زندگی بهتر و در نتیجه پیشگیری از معضلات اجتماعی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha