تأمین امنیت مراسم ارتحال امام راحل تا شعاع 10 کیلومتری
کد خبر: 3817061
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

تأمین امنیت مراسم ارتحال امام راحل تا شعاع 10 کیلومتری

کانون خبرنگاران نبأ_ سردارحسین رحیمی گفت: تلاش ما بر این است که مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام راحل با شکوه هرچه تمام و در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.

تامین امنیت مراسم ارتحال امام راحل تا شعاع 10 کیلومتری
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛  سردار حسین رحیمی در قرارگاه انتظامی و ترافیکی روح‌الله با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم مختلف ماه مبارک رمضان از جمله لیالی قدر و راهپیمایی جهانی روز قدس، بیان کرد: تلاش ما بر این است که مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام راحل با شکوه هرچه تمام و در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.
وی افزود: برابر تدبیر صورت گرفته مسئول اصلی برقراری امنیت مراسم ارتحال امام(ره) برعهده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است که در این رابطه 20 قرارگاه فرعی در تابعیت قرارگاه روح‌الله، امنیت این مراسم را از حرم مطهر تا شعاع 10 کیلومتری آن تامین می‌کنند.
رئیس پلیس پایتخت افزود: از 10 روز گذشته کار اطلاعاتی را شروع کرده‌ایم و در این زمینه اشرافیت کامل اطلاعاتی داریم. چرا که نگاه ما پیش‌بینی حداکثری برای کوچکترین احتمالات است.
وی با تقدیر از همکاری سپاه حضرت رسول(ص)، سپاه سیدالشهدا، سپاه انصار، سپاه ولی امر، شورای تامین امنیت استان، استانداری و ... بیان کرد: برای حضور زائران و مشتاقان زیارت مرقد امام(ره ) در تهران و سایر استانها 13 پارکینگ با ظرفیت شش تا هفت هزار دستگاه اتوبوس پیش‌بینی کرده‌ایم.
وی با قدردانی از همکاری خوب فرماندهی های انتظامی شرق و غرب تهران و البرز گفت: سی امین مراسم سالگرد امام(ره) از ساعت 17:30  امروز، 14 خرداد آغاز می‌شود.
فرهاد زمانی

انتهای پیام 

captcha