حفظ امنیت و آرامش مردم مهم‌ترین اولویت است
کد خبر: 3824557
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

حفظ امنیت و آرامش مردم مهم‌ترین اولویت است

گروه اجتماعی- استاندار سمنان حفظ امنیت و آرامش مردم را به‌عنوان مهم‌ترین اولویت دانست و گفت: در تحقق و حفظ این مهم نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

حفظ امنیت و آرامش مردم مهم‌ترین اولویت است

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان عصر روز گذشته 13 تیر در دیدار با  فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مجموعه استانداری سمنان از هیچ‌گونه حمایت و مساعدت از نیروهای مسلح استان ازجمله نیروی انتظامی دریغ نخواهد کرد و با تمام توان در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه نیروی انتظامی استان سمنان از نیروهای توانمند، کاردان و پرتلاش و زحمتکش بهره مند است که لازم است از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده شود.

به گفته وی؛ حفظ امنیت و آرامش مردم مهم‌ترین اولویت است که در تحقق و حفظ این مهم نباید از هیچ کوششی دریغ شود.

سرهنگ عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سربازان ولایت و حافظ امنیت در کشور هستند و در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام هیچ کوتاهی نخواهد کرد اذعان کرد: از تمام قوا و امکانات خود برای حفظ امنیت و آرامش مردم سراسر استان سمنان استفاده خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: نیروی انتظامی بااقتدار و صلابت با متخلفان و ناقضان قانون برخورد خواهد کرد و بر همین اساس با قانون‌شکنان و هتاکان به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت و اقتدار وارد عمل خواهیم شد.

انتهای پیام

captcha