خبرنگاران مواظب آبروی افراد باشند
کد خبر: 3832090
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
امام جمعه ملایر:

خبرنگاران مواظب آبروی افراد باشند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام برقراری در دیدار با خبرنگاران شهرستان ملایر با بیان اینکه آبروی افراد از کعبه بیشتر حرمت دارد از خبرنگاران خواست در کار خبری مواظب آبروی افراد باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام برقراری، امام جمعه ملایر در دیدار با خبرنگاران این شهرستان در آستانه روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به‌ویژه شهید صارمی، شغل خبرنگاری را بسیار مقدس خواند و گفت: خبر هر چقدر مهم و تأثیرگذار باشد، با ارزش و موجب برتری جایگاه خبرنگار می‌شود.
وی بیان کرد: در حقیقت بخشی از آیات قرآن، رسالت خبرنگاری را انجام می‌دهند، آنجا که خداوند می‌فرماید، علی‌رغم میل باطنی مشرکان، این دین جهانی خواهد شد؛ و یا در آیاتی می‌فرماید که در آینده کسانی که جزء صالحین هستند، حاکمیت جهان را خواهند داشت.
امام جمعه ملایر ادامه داد: خبرنگار از همین آیات باید استفاده کند و یک چشم‌انداز روشنی را ترسیم کند و به سمع و نظر مردم برساند.
برقراری با بیان اینکه آبروی افراد از کعبه بیشتر حرمت دارد از خبرنگاران خواست در کار خبری مواظب آبروی افراد باشند.
حجت‌الاسلام ضمن تبریک مجدد و آرزوی توفیق برای جامعه خبری شهرستان، گفت: خبرنگار هم شاهد، هم مبشر و هم نذیر است که با اطلاعات موثق خود به مردم انگیزه می‌دهد و موجب روشنگری می‌شود.
امیر فرمایی
انتهای پیام
captcha