آزادگان روحیه انقلابی را بین جوانان ترویج دهند
کد خبر: 3833090
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸

آزادگان روحیه انقلابی را بین جوانان ترویج دهند

گروه فرهنگی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد گفت: آزادگان باید ضمن حفظ روحیه انقلابی خود، آن را بین اقشار جامعه به‌ویژه جوانان ترویج کنند.

آزادگان روحیه انقلابی را بین جوانان ترویج دهندبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 15 مردادماه در دیدار مدیرکل، معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از آزادگان با وی، با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری آزادگان در زندان‌های رژیم بعث عراق اظهار کرد: آزادگان باید ضمن حفظ روحیه انقلابی خود، آن را بین اقشار جامعه به‌ویژه جوانان ترویج کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان کرد: دشمنان همواره درصدد جدا کردن جوانان از بدنه انقلاب هستند و ما باید تدبیری اتخاذ کنیم با برنامه‌ریزی مناسب اجازه ندهیم جوانانمان جذب دشمن شوند.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی تصریح کرد: در دوره کنونی به برکت انقلاب اسلامی تحول بزرگی در جامعه رخ‌ داده است و ما وظیفه‌داریم اصل انقلاب و ایده‌های آن را تبیین و معرفی کنیم.

ناصری با تأکید بر لزوم معرفی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم دنیا اظهار کرد: خیلی از مردم دنیا از اقدامات و شخصیت‌های بزرگ ما بی‌اطلاع هستند و باید سازوکاری طراحی کنیم تا پیام خود را به مردم دنیا برسانیم.

امام‌ جمعه یزد با یادآوری توانمندی‌های ایثارگران و فرزندان آنان اظهار کرد: فرزندان ایثارگر از استعدادهای خوبی برخوردار هستند و باید این استعدادها را در مسیر درست هدایت کرد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این نشست با تشریح دستاوردهای آزادگان پس از اسارت گفت: ارتقای سطح علمی فرهنگی آزادگان سرافراز به سبب سختی‌ها و محرومیت‌هایی که تحمل کردند، از شاخصه‌های اصلی این عزیزان است.

ابراهیمی تقویت تشکل‌های ایثارگری را یکی از اهداف اصلی بنیاد در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین ایثارگران عنوان کرد و تصریح کرد: بنیاد در تلاش است با بهره‌گیری از خود ایثارگران نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و شهادت و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام کند تا نسل جوان و نوجوان جامعه با این ارزش‌ها بیگانه نباشد.

یادآور می‌شود بیان خاطرات دوران اسارت توسط آزادگان و تجلیل از آیت‌الله ناصری به‌عنوان یکی از آزادگان شاخص استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

captcha