ارتباط مستقيم فرمانده انتظامی استان مرکزی با شهروندان اراکی
کد خبر: 3834697
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

ارتباط مستقيم فرمانده انتظامی استان مرکزی با شهروندان اراکی

گروه اجتماعی ــ دفتر نظارت همگانی بازرسی پليس استان از برگزاری جلسه ارتباط مستقيم فرمانده انتظامی استان با مردم، در روزهای دوشنبه هر هفته در يكی از مساجد شهر اراک خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از پايگاه خبري پليس، به منظور عمل به سیره نیک بنیاد اسلام مبنی بر محوریت مساجد به عنوان یکی از ارکان محوری وحدت بیش از پیش مسلمانان در حل مشکلات جامعه بشری و نیز پیشبرد برنامه‌های ناجا بر مبنای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و لزوم توجه هرچه بیشتر پلیس جامعه محور به انتقادات و پیشنهادات مردم ولایتمدار استان مرکزی، از این پس، دیدارهای مردمی سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با شهروندان، در راستای دريافت هرگونه انتقاد، پيشنهاد، شكايت و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌هاي مختلف آنان، در روز های دوشنبه هرهفته، از ساعت 10 صبح تا قبل از نماز ظهر، در یکی از مساجد شهرستان اراک برگزار خواهد شد.
لازم به یادآوری است که هر هفته برنامه دیدار، نام و آدرس دقیق مسجد مورد نظر که جهت دیدارهای مردمی فرمانده انتظامی استان مرکزی با مردم ولایتمدار این استان، در نظر گرفته شده است، از طریق تماس با دفتر نظارت همگاني پليس استان با شماره تماس 197، شماره مستقیم 33669600 و كانال پليس استان در پيام رسان سروش به آدرس @policemarkazi و دیگر رسانه‌های مجازی، تصویری، نوشتاری و ... به اطلاع عموم خواهد رسید.
امید است که شهروندان فهیم و نکته‌سنج استان مرکزی همچون گذشته با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده و راهگشای خود به دفتر نظارت همگاني بازرسي پليس استان مرکزی، خدمتگزاران خود را به منظور فراهم کردن هرچه بهتر تمهیدات کمی و کیفی و دیگر ملزومات این دیدار یاری رسانند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۱
0
0
سلام ببخشید میشه آدرس دفتر سردار لطف کنید بدین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۲۰:۱۹
0
0
سلام اگه میتونید امنیت پارک های ساوه رو تامین کنید هر چی اراذل ریختن با موتور داخل پارک آدم بزرگ میترسه بره پارک
captcha