گسترش معروفات در جامعه؛ راه مقابله با منکرات
کد خبر: 3840418
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

گسترش معروفات در جامعه؛ راه مقابله با منکرات

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه اجرای کامل امر به معروف و نهی از منکر نیاز به مشارکت تمامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی دارد، گفت: راه مقابله با منکرات، گسترش معروفات در جامعه است.

گسترش معروفات در جامعه؛ راه مقابله با منکرات

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مسعود خرم‌نیا، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۱۵ شهریورماه، در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: اجرای کامل امر به معروف و نهی از منکر نیاز به مشارکت تمامی دستگاه‌های دولتی واجرایی دارد و مطالبه اصلی مردم درخصوص مسئله امر به معروف و نهی از منکر پشتیبانی حقوقی از آمران به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه مؤمنان نباید از امر به معروف و نهی از منکر ناامید و خسته نشوند، افزود: راه مقابله با منکرات، گسترش معروفات در جامعه است.

خرم‌نیا با بیان اینکه دهه اول محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، گفت: شعار امسال هفته امر به معروف و نهی از منکر نهضت حسینی، مطالبه‌گری و مسئولیت اجتماعی انتخاب شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: امام حسین(ع)، برجسته‌ترین الگوی امر به معروف و نهی از منکر در طول تاریخ بوده و موضوع امر به معروف و نهی از منکر یک بحث نظارت همگانی است و بر تمامی مردم و مسئولان یک تکلیف و وظیفه است تا بر یکدیگر نظارت داشته و مسئله امر به معروف و نهی از منکر را در کشور اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر نوشتاری در ادارات کمتر توجه شده است، گفت: در حال هماهنگی برای اجرای پیمان‌نامه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر نوشتاری با دستگاه‌های مربوطه استان هستیم و در آینده نزدیک این پیمان‌نامه نیز اجرایی خواهد شد.

خرم‌نیا افزود: اگر مسئله امر به معروف و نهی از منکر به درستی و با روش صحیح و مطابق با آموزه‌های دینی در کشور اجرا شود، از بسیاری منکرات در جامعه جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام

captcha