اقامه نماز ظهر عاشورا در 700 نقطه لرستان
کد خبر: 3840927
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

اقامه نماز ظهر عاشورا در 700 نقطه لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اقامه نماز ظهر عاشورا در 700 نقطه استان خبرداد و گفت: در خرم‎آباد نماز ظهر عاشورا به‌صورت محوری با حضور عزادارن حسینی در مصلی الغدیر این شهر اقامه خواهد شد.

اقامه نماز ظهر عاشورا در 700 نقطه لرستانحجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اقامه نماز ظهر عاشورا در هفتصد نقطه استان خبرداد و گفت: با پایان عزاداری روز عاشورای حسینی نماز ظهر عاشورا در نقاط مختلف استان ازجمله مصلی‌های نماز جمعه، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و تکایا اقامه خواهد شد.
وی افزود: در شهر خرم‎آباد نماز ظهر عاشورا به‌صورت محوری با حضور مردم و عزادارن حسینی در مصلی الغدیر این شهر و به امامت آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد اقامه خواهد شد.
غلامی ادامه داد: در ایام محرم بیان فلسفه قیام عاشورا، علل و عوامل شکل‌گیری عاشورا، بحث تحکیم بنیان خانواده و تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» در دستور کار مبلغان و سخنرانان اعزامی تبلیغات اسلامی قرار داشت.
یادآور می‏‌شود، در بحث انعکاس اقامه نماز ظهر عاشورا محور کار صدا و سیمای لرستان مصلی الغدیر است و شکوه نماز ظهر عاشورا در این مصلی به تصویر کشیده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha