آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس در شرق شیراز
کد خبر: 3845247
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس در شرق شیراز

گروه اجتماعی ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز ازبرگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در شرق این شهرستان خبر داد و گفت: این رزمایش از امروز آغاز و به‌مدت دو روز ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) امروز، 5 مهرماه در جمع گردان‌های بیت‌المقدس شرق شیراز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس در شرق این شهرستان خبر داد و گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس برای مردم ایران یادآور پایمردی‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.
وی با تأکید بر اینکه ابعاد دینی و ایمانی نقطه طلائی حماسه هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: ریشه‌های سلحشوری، مقاومت، ایستادگی و مبارزه همه جانبه با دشمنان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی در اعتقادات دینی و مذهبی قوی رزمندگان نهفته بود.
زارعی بیان کرد: با اعتقادات و ارزش‌های دینی هر کار وعمل نشدنی در دنیا شدنی خواهد شد که این مهم را توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به جهانیان به منصه ظهور برسانیم.
وی به جنگ اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان به خاطر اینکه در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف خود برسند در ابعاد اقتصادی وارد جنگ با ایران شدند و با اعمال تحریم‌های مختلف فشارهایی بر مردم و انقلاب اسلامی مردم آورده‌اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز افزود: ملت ایران در این شرایط سخت اقتصادی می‌تواند همجون دوران مقدس با ایمان و اعتقاد قوی، که همان روح قدرت است در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی پیروز شوند.
خسروانی با اشاره به توانمدی‌های نظامی ایران بیان کرد: ما توانستیم در صنایع و تجهیزات نظامی به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی روز دنیا دست یابیم و در فاصله‌های دور موشک‌های نقطه زن را به هدف بزنیم که این مرهون همان روحیه جهادی و پایبندی به ارزش‌های دفاع مقدس، شهید و شهادت است.
وی با اشاره به اینکه بسیجیان در همه حال برای مقابله با استکبار آماده هستند، گفت: بسیجیان سپاه احمدبن موسی(ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس در شرق شیراز به استعداد پنج گردان برادر و یک گردان خواهر از امروز به‌مدت دو روز رزمایش الی بیت‌المقدس برگزار می کنند.
فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز به برنامه‌های اجرایی در این رزمایش پرداخت و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تمرین سناریوهای رزمایش، کلاس‌های توجیهی آموزشی، ستون کشی در شب، رزم شبانه، کمین و ضد کمین و اجرای آتش، رژه حماسی و صبح‌گاه اقتدار از جمله برنامه‌های این رزمایش است.
انتهای پیام

captcha