اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در ایام مسابقات سراسری
کد خبر: 3845294
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در ایام مسابقات سراسری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ویژه‌برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن در ایام مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد.

اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در ایام مسابقات سراسری

محمدهادی صلحجو، مدیر گروه‌ اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با ویژه‌برنامه‌های این شبکه رادیویی در ایام مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: برنامه‌های رادیو قرآن در ایام مسابقات از ساعت 6:45 آغاز شده و تا ساعت 24 هر شب ادامه خواهد داشت.

صلحجو با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در ایام مسابقات سراسری قرآن از صبح امروز آغاز شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، رادیو قرآن در ایام مسابقات هر روز از ساعت 6:45 تا 8 با مجله صبحگاهی تسنیم از پل خواجوی اصفهان در خدمت شنوندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین، در ادامه نیز بلافاصله از ساعت 8:30 تا 21:30 همراه با ویژه‌برنامه رادیو قرآن، پوشش زنده مسابقات از اصفهان به سمع و نظر شنوندگان عزیز و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن خواهد رسید.

مدیر گرو‌ه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن تصریح کرد: اجرای شرکت‌کنندگان، گفت‌و‌گوی با اساتید و داوران، تحلیل و بررسی تلاوت متسابقان از جمله بخش‌های ویژه‌برنامه مسابقات سراسری قرآن کریم است.

صلحجو تصریح کرد: همچنین، از ساعت 23 تا 24 هر شب نیز رادیو قرآن با برنامه‌ «نغمه‌های آسمانی» گزیده‌ای از تلاوت‌های هر روز مسابقات را تقدیم مخاطبان عزیز می‌کند تا شنوندگانی که در طول روز موفق به شنیدن تلاوت‌های مسابقات نشده‌اند، بتوانند از گزیده تلاوت‌های هر روز بهره ببرند.

مدیر گرو‌ه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن در پایان بیان کرد: گفت‌و‌گو با شرکت‌کنندگان و نظرخواهی از ایشان در رابطه با تلاوت‌هایی که در مسابقات انجام داده‌اند نیز از آیتم‌های مهم برنامه‌ «نغمه‌های آسمانی» است که در این ایام به سمع و نظر شنوندگان عزیز می‌رسد.

مرحله پایانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی 6 تا 19 مهرماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha