بسیج مستضعفین بسترسازی توسعه گروه‌های جهادی را در برنامه دارد
کد خبر: 3845681
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج مستضعفین بسترسازی توسعه گروه‌های جهادی را در برنامه دارد

گروه اجتماعی-  سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین بسترسازی توسعه گروه‌های جهادی را در برنامه دارد، افزود: در طول 40 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم‌های بسیار بلند و با عظمتی برای توسعه کشور برداشته است.

بسیج مستضعفین بسترسازی توسعه گروه‌های جهادی را در برنامه داردبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، امروز 7 مهر جاری در مراسم افتتاح همزمان 6250 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در بیرجند، گفت: همزمان با دهه فجر سال گذشته سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب اجرای طرح ۴۰ هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی را تعریف کردند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین بسترسازی توسعه گروه‌های جهادی را در برنامه دارد، افزود: در طول 40 سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم‌های بسیار بلند و با عظمتی برای توسعه کشور برداشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در کشور هستیم، گفت: ۱۰ درصد از پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز در خراسان‌جنوبی قرار دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به پیشرفت کشور در زمینه بهداشت و درمان، تصریح کرد: امروز سطح پیشرفت بهداشت و درمان در مرتبه بسیار بالایی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج مستضعفین تا انتهای مسیر محرومیت‌زدایی در کنار مردم و روستائیان قرار دارد و کسانی که مسئول برنامه‌ریزی هستند باید الگوهای توسعه را مرور کنند.

سلیمانی افزود: در سال‌هایی که جنگ تحمیلی تمام شد و آغاز سازندگی در کشور بود، مقام معظم رهبری فرمودند "الگوهای توسعه باید به‌گونه‌ای در کشور اجرا شود که محرومان زیر چرخ‌‌های توسعه له نشوند".

وی با تبیین اینکه با توجه به تدابیر رهبری، حضور مردم راه حل غلبه بر هر مشکلی است، گفت: توسعه گروه‌های جهادی، مردمی‌کردن کارها را بسترسازی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه از طرح‌های محرومیت‌زدایی، پیشرفت و توسعه مناطق محروم پشتیبانی خواهیم کرد، افزود: امروزه خدمت به مردم یکی از راه‌های مقابله با آمریکای جنایتکار است.

سردار سلیمانی افزود: علی‌رغم جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، با توجه به استعدادهای کشور و نیروی خلاق و با انگیزه جوان در کشور و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مقام معظم رهبری 40 سال دوم را پیش روی ملت ایران به ترتیبی گشودند که امید، اطمینان و استحکام برای پیمودن راه پرافتخار، باعظمت و باشکوه برای رسیدن ملت ایران به مرتبه بسیار بالایی از همه جنبه‌های مادی و معنوی است.

انتهای پیام

captcha