ساختمان جدید مرکز توان‌بخشی جانبازان در یزد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3846031
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

ساختمان جدید مرکز توان‌بخشی جانبازان در یزد افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: با مساعدت استانداری و همت پیمانکار مرکز توان‌بخشی جانبازان یزد در دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.

ساختمان جدید مرکز توان‌بخشی جانبازان یزد در دهه فجر افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 8 مهرماه در بازدید از مرکز توان‌بخشی جانبازان ابراز امیدواری کرد: پس از سال‌ها پیگیری برای ساخت و تکمیل ساختمان جدید و استاندارد مرکز توان‌بخشی جانبازان ضایعه نخاعی یزد، این مرکز در صورت همت مضاعف پیمانکار تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: استان یزد در راه حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از حریم ولایت و وطن در عرصه‌های مختلف 9 هزار و 685 جانباز داشته است که از این تعداد 173 نفر بالای 70درصد جانبازی دارند که 24 نفر از آنان دارای ضایعه نخاعی هستند و هم‌اکنون در مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه (ع) یزد نگهداری و از خدمات درمانی و فرهنگی این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیمی افزود: البته سال‌هاست که ساختمان قدیمی و غیراستاندارد این مرکز ارائه خدمات مناسب به این جانبازان را با دشواری‌ها و مشکلاتی مواجه کرده لذا طی سال‌های گذشته وعده‌های مختلفی در رابطه با ساخت مرکزی استاندارد در مجاورت ساختمان فعلی از سوی مسئولان استان داده می‌شد تا این‌که سرانجام، عملیات عمرانی این مرکز هم‌زمان با سالروز فتح خرمشهر در سال جاری با حضور مسئولان آغاز شد.

وی گفت: بازه زمانی اجرای این طرح که در زمینی به مساحت 600 مترمربع و در سه‌طبقه برای بهره‌برداری و استفاده جانبازان ضایعه نخاعی در حال ساخت است، هشت ماه در نظر گرفته‌ شده و مقرر است تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اضافه کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در زمینهٔ اجرای این طرح وجود ندارد و تمام تلاش ما این است که با سرعت بخشیدن به کار از سوی پیمانکار، ساختمان جدید و استانداردی همان‌طور که در شان مقام جانبازان است، برای آن‌ها در زمان تعیین‌ شده آماده شود.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha