خدمت به یادگاران ایثارگران، راه قدردانی از شهدا است
کد خبر: 3846124
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

خدمت به یادگاران ایثارگران، راه قدردانی از شهدا است

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: راه سپاسگزاری و قدردانی از شهدا و حرکت در مسیر آن‌ها که امروز به نوعی برای ما هموار شده است، خدمت به یادگاران این عزیزان است.

خدمت به یادگاران ایثارگران، راه قدردانی از شهدا است
به گزارش ایکنا به نقل از ایثار، فریبرز نجفی در نشست ستاد شاهد استان با بیان اینکه 70 درصد اساس‌نامه بنیاد در قالب برنامه‌های فرهنگی تعریف‌ شده است، گفت: امام راحل (ره) در سال 1365 طی حکمی، آموزش و پرورش و آموزش عالی بنیاد را موظف به منظور رسیدگی همه‌ جانبه به مسائل فرهنگی و تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر کرد که در همین راستا ستاد شاهد و ایثارگران شکل گرفت.
مدیرکل بنیاد استان گفت: راه سپاسگزاری و قدردانی از شهدا و حرکت در مسیر آن‌ها که امروز به‌ نوعی برای ما هموار شده است، خدمت به یادگاران این عزیزان است.
وی اظهار کرد: امروز وظیفه مسئولان حمایت همه‌ جانبه فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر است و باید تلاش شود این عزیزان در مدارس شاهد حمایت و از لحاظ تربیتی و آموزشی ساخته شوند.
 
وی رشد و تعالی در ابعاد علمی و تخصصی، فرهنگی و اعتقادی، تصدی امور جامعه خویش و حضور در صحنه‌های انقلاب و پاسداری از ارزش‌های والای شهیدان و جلوگیری از انحرافات فرهنگی و سیاسی را از اهداف ستاد شاهد عنوان کرد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز جوانان ما به خصوص جوانان شاهد و ایثارگر در نوک حمله دشمنان نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: توجه جدی به نقش‌آفرینی این عزیزان و فراهم نمودن پیشرفت همه‌ جانبه آنان تضمینی برای حفظ و پیشرفت نظام است.

انتهای پیام
captcha