اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته ناجا در البرز
کد خبر: 3846444
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته ناجا در البرز

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان البرز گفت که همزمان با هفته نیروی انتظامی 100 برنامه فرهنگی و اجتماعی توسط پلیس در این استان اجرا می‌شود.

اجرای 100 برنامه به مناسبت هفته ناجا در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز، نهم مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: نیروی انتظامی امسال با شعار«پلیس هوشمند امین مردم» به استقبال هفته ناجا می‌رود و این نهاد به عنوان مجری قواعد و برقرارکننده نظم و امنیت اجتماعی بوده و پیوسته در ارتباط و تعامل با مردم است.
وی افزود: با توجه به گستردگی مسئولیت‌های پلیس و تخصصی شدن امور و تغییر و تحول و رشد جمعیت شهری و مهاجرت‌ها و مقولاتی مانند تعارض فرهنگ‌ها، رشد فناوری، افزایش جرائم و... محیط را با پیچیدگی روبه رو کرده که پلیس باید با اقتدارهمراه با عطوفت و مهربانی در انجام امور محوله، ماموریت‌های خود را دنبال کند.
محمدیان دربخش دیگری ازسخنان خود به اجرای برنامه هفته ناجا دراستان البرز اشاره کرد و افزود: یازدهم مهرماه با شعار پلیس، بصیرت، ولایت‌مداری، ایثار و شهادت طلبی نامگذاری شده که آئین غبارروبی مزارشهدا، کوهپیمایی خانوادگی، افتتاح سامانه جدید کنترل عملیاتی، انتظامی و رونمایی از البسه دوربین دار در البرز انجام می‌شود.
این مسئول بیان کرد: روز جمعه ۱۲ مهر ماه همزمان با دومین روز از هفته ناجا به نام « پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌مداری، رافت و مهربانی » نامگذاری شده که در این روز راهپیمایی بزرگ خانوادگی و همایش پیاده‌روی در پارک تنیس، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و سخنرانی مسئولان انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه انجام می‌شود ضمن آنکه برپایی چادرهای امدادی، ویزیت رایگان، مشاوره و مددکاری در مصلای نماز جمعه در برنامه‌ کاری است.
محمدیان خاطرنشان کرد: روز شنبه ۱۳ مهرماه همزمان با سومین روز از هفته ناجا به نام « پلیس، رفتار حکیمانه، خدمتگزاری، امانتداری» نامگذاری شده و برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، سخنرانی فرماندهان و مسئولان در مساجد و حضور کارشناسان در مدارس ازبرنامه‌های این روز است.
فرمانده نیروی انتظامی البرز تصریح کرد: روز یکشنبه ۱۴ مهرماه همزمان چهارمین روز از هفته ناجا به نام « پلیس، قانون‌گرایی، مسئولیت‌پذیری ، انضباط اجتماعی» نامگذاری شده و رالی خانوادگی، افتتاح دانشگاه علمی کاربردی، ملاقات مردمی مسئولان در دفتر نظارت همگانی، نشست علمی تخصصی با حضور اساتید دانشگاه، بازدید از نمایشگاه دائمی مواد مخدر ، برگزاری جلسه هم‌اندیشی با سمن‌ها و نهادهای فعال مدنی از برنامه‌های اجرایی این روز است.
وی گفت: روز دوشنبه ۱۵هر ماه همزمان با پنجمین روز هفته نیروی انتظامی که با شعار« پلیس، دانش‌بنیانی، پژوهش‌محوری، حرفه‌گرایی، روزآمدی » نامگذاری شده رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند، همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم کرج، ملاقات مسئولان انتظامی با مردم در دفتر نظارت همگانی، نشست با مسئولان قضائی و نشست تخصصی کلانتری‌ها با ائمه جمعه و جماعات و صنوف در سطح مساجد از برنامه‌های شاخص در این روز است .
این مسئول اضافه کرد: روز ششم ازهفته نیروی انتظامی باشعار« پلیس، آموزش همگانی، پیشگیری اجتماعی، آرامش عمومی » نامگذاری شده که دراین روز قرائت پیام مهر در مدارس، همایش دوچرخه‌سواری، تجلیل از فعالان آموزشی، اهدا خون توسط کارکنان، بازدید دانش‌آموزان از 110، ملاقات فرماندهان و مسئولان با مردم دفتر نظارت همگانی و برگزاری جشنواره پلیس برگزیده اجرایی می‌شود.
وی گفت: روز هفتم از هفته نیروی انتظامی به نام« پلیس، مرزبانی، امنیت پایدار، اقتدارمرزی » نامگذاری شده است و مراسم کلنگ‌زنی ستاد شهرستان فردیس، نشست تعاملی معتمدین، سخنرانی فرماندهان و روسای کلانتری در مساجد، همایش اصناف در سالن میلاد شهرداری از اهم برنامه‌های این روز است.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha