سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان
کد خبر: 3846557
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰

سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان سراسر کشور فردا دهم مهر در دانشگاه قم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی برگزار می‌شود.

سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویانبه گزارش ایکنا از قم، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان سراسر کشور با حضور 450 نفر از برترین‌های مسابقات قرآنی دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار می‌شود.

دانشجویان شرکت‌کننده در این مسابقات از عصر امروز 9 مهرماه به تدریج خود را به مجریان مسابقات معرفی کرده‌اند و مسابقات بخش آوایی از ساعات اولیه صبح آغاز می‌شود و نوبت نخست تا نزدیک به اذان ظهر و عصر طول خواهد کشید.

ساعت 11:45 احمدی وفا از قاریان ممتاز و بین‌المللی به تلاوت پیش از اذان در مسجد دانشگاه می‌پردازد؛ اذان ظهر توسط علی اصغر شعاعی از قاریان ممتاز کشور اجرا و بعد از نماز ظهر و عصر نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

برنامه‌های نوبت عصر هم با تداوم مسابقات آوایی در دو بخش خواهران و برادران ادامه می‌یابد؛ شرکت‌کنندگان در این مسابقات در روز پنجشنبه 11 مهرماه به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س) می‌روند و با آیت‌الله جوادی آملی نیز دیدار خواهند کرد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات هم در سالن امین جمکران با حضور مسئولان وزارت علوم و یکی از مراجع تقلید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha