بیش از ۱۶ هزار اردبیلی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند
کد خبر: 3847046
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸

بیش از ۱۶ هزار اردبیلی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند

گروه اجتماعی- مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۸۳۳ نفر اردبیلی در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

بیش از ۱۶ هزار اردبیلی برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردندودود چمن‌آرا، مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۸۳۳ نفر اردبیلی در سامانه سماح برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند که این اقدام از ابتدای شهریورماه آغاز شده و تا روز‌های منتهی به اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه سامانه برای ثبت‌نام علاقه‌مندان در راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است، بیان کرد: مرز خسروی برای اعزام زائران در نظر گرفته شده و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی انجام شده است.
مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: از همه زائران اربعین حسینی درخواست داریم که رسید اینترنتی سامانه سماح را ارائه دهند و از وسایل حمل و نقل عمومی دارای مجوز برای تردد استفاده و قبل از اعزام بلیط رفت و برگشت تهیه کنند.
چمن‌آرا با اشاره به بیشترین ثبت‌نام‌ها برای این برنامه فرهنگی و مذهبی در سطح استان افزود: شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد بیشترین ثبت‌نام را در سایت سماح داشته‌اند.
وی تصریح کرد: امسال چهار موکب از استان اردبیل در نوار مرزی غرب کشور و نیز در عراق برپا می‌شود به طوری که از این تعداد سه موکب در کشور عراق و یک موکب نیز در یکی از پایانه‌های مرزی غرب کشور دایر شده و اقدام به خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران خواهند کرد.
مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های لازم در تمامی زمینه‌ها انجام شده تا بتوانیم با امنیت و آسایش هر چه بیشتر خدمات لازم را علاوه بر زائران بومی استان به زائران خارجی نیز ارائه دهیم.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha