صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا در کوهبنان
کد خبر: 3847315
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با آغاز ‌هفته نیروی انتظامی در کوهبنان مراسم صبحگاه مشترک با حضور اعضای شورای اداری و تأمین، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ امام جمعه شهرستان در آئین مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا ضمن تبریک هفته ناجا و خداقوت به فرمانده و‌ جانشین و پرسنل این فرماندهی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: در جایی که انسان زندگی می‌کند، خیری نیست مگر با امنیت، پس جایی ارزش ماندن را دارد که امنیت وجود داشته باشد.
حجت‌الاسلام‌ جعفری بیان کرد: امروز ما در امنیت کامل به سر می‌بریم لذا این امنیت مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های شبانه‌روزی پلیس است.
وی گفت: در حالی ما امن‌ترین کشور منطقه هستیم که بسیاری از کشورهای خاورمیانه از این نعمت بی‌بهره هستند.

در ادامه ریاست دادگستری شهرستان کوهبنان بیان کرد: اقتدار و صلابت نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست متأسفانه با تصویب برخی قوانین دست پلیس بسته شده و این امر باعث گستاخی مجرمین و متخلفان شده است.
محمدمهدی میرزایی گفت: همه کشورهایی که قصد عوض کردن قوانین ما را دارند خودشان دارای پلیس مقتدر و با صلابت هستند.
وی تأکید‌ کرد: امیدواریم با ایجاد قوانین جدید بتوانیم دست پلیس را باز گذاشته تا برخورد خوب و قوی در چارچوب حقوق شهروندی‌ با متخلفان، قاچاقچیان و اشرار داشته باشند تا همگان طعم امنیت مطلوب را بچشند.

در پایان صمدالله ترابی گفت: امروز شاهد مجاهدت و از خود گذشتگی نیروهای مسلح از جمله نیروهای انتظامی در راستای برقراری امنیت و آرامش در جامعه هستیم در حالی که در برخی کشورهای اطراف ما سراسر آشوب و ناامنی است.
وی بیان کرد: نیروهای مسلح همواره با دلاوری، بصیرت، شجاعت و ولایت‌مداری در برابر دشمنان و بدخواهان ایستادگی می‌کنند تا مردم ایران اسلامی در کمال آرامش زندگی کنند.
فرمانده انتظامی کوهبنان افزود: تاریخ انقلاب اسلامی گواه است که عبور از بحران و توطئه‌های دشمنان با توکل به خداوند، اطاعت از فرامین ولایت و رهبری، وحدت و همدلی مسئولین و مردم میسر است.
وی با استناد به بیانات مقام‌ معظم رهبری بیان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام بدانند که آینده روشن و از آن ماست پس جا دارد که بصیرت و معرفت خود را افزایش دهیم.
ترابی گفت: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» مزین شده که این هفته تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد. در‌حالی‌که بدخواهان و دشمنان قسم خورده همواره بر دشمنی و خصومت خود اصرار دارند؛ پایداری و مقاومت مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری باعث بیداری بسیاری از مردم در جای جای جهان شده است.
فرمانده انتظامی کوهبنان یادآور شد: دیدار عمومی با مردم در مساجد و مصلای نماز جمعه، حضور در جمع دانش‌آموزان مدارس و پاسخ به سؤالات و استفاده از نقطه نظرات آنان از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان است.
وی برگزاری برنامه‌های ورزشی ویژه پرسنل و خانواده‌های آنان، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، حضور دسته جمعی فرماندهان انتظامی به همراه پرسنل در مراسم نماز جمعه و جماعت مساجد، غبارروبی قبور مطهر شهیدان و.... را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کوهبنان توصیف کرد.
وی تأکید کرد: جا دارد که خانواده‌ها بر رفت و آمد فرزندان خود همچنین دوستان آنان نظارت بیشتری داشته باشند و در صورت نیاز برخی آسیب‌ها را به آنان گوشزد کنند.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha