نمایشگاه کتاب چهارمحال‌وبختیاری با حضور بیش از 400 ناشر کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3847726
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

نمایشگاه کتاب چهارمحال‌وبختیاری با حضور بیش از 400 ناشر کشور برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال‌وبختیاری با حضور بیش از 400 ناشر کشور در چهارمحال‌وبختیاری برپا می‌شود.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به آغاز کار چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال‌وبختیاری از 20 مهرماه سال جاری، اظهار کرد: این نمایشگاه که با حضور بیش از 400 ناشر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در میدان دفاع‌مقدس شهرکرد برپا می‌شود، تا 25 مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به ساعات کار این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه کتاب استان صبح‌ها از ساعت 9 إلی 12 و بعد از ظهرها از ساعت 16 إلی 21 آماده بازدید علاقمندان فرهنگ و کتاب در جای‌جای استان است.

کارگران تأکید کرد: 30 ناشر از استان در قالبِ اتحادیه ناشران استان در این رویداد فرهنگی حضور دارند و مجموعه ناشران حاضر در این نمایشگاه در 200 غرفه به ارائه کتاب و محصولات خود در حوزه‌های مختلفِ علمی، پزشکی، مهندسی، مذهبی، قرآنی و ... با تخفیف حداقل 30 درصد، خواهند پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب استان، بیان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و عرضه جدیدترین کتاب‌های روزِ ناشران و نیز فراهم کردن محیط فرهنگی برای حضور خانواده‌ها به همراه فرزندانشان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی در خصوص برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب استان، تصریح کرد: نقد و رونمایی کتاب، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی و سواد رسانه‌ای، برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای نمایش، برگزاری عصر شعر عاشورایی و دیگر برنامه‌های فرهنگی در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha