اعزام ۲۰۰۰ مبلغ به سمنان
کد خبر: 3847992
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

اعزام ۲۰۰۰ مبلغ به سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: دو هزار و ۲۱ مبلغ بومی و غیربومی طی شش‌ماهه نخست سال جاری به هشت شهرستان استان اعزام شدند.

اعزام 2000مبلغ به سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ظهر امروز، 15 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان شهریورماه ۹۸، دو هزار و ۲۱ مبلغ به هشت شهرستان استان اعزام شدند، اظهار کرد: یک هزار و ۸۱۹ نفر از این تعداد مبلغ بومی و ۲۰۲ نفر غیربومی و اعزامی از دفاتر مرکزی و قم و ... هستند.

وی با بیان اینکه از این میان، یک هزار و ۸۰۰ مبلغ بومی و یک هزار و ۲۴۳ نفر مبلغ مرد هستند، افزود: ۵۷۶ مبلغ بانو نیز در طول شش‌ماهه نخست سال جاری به اقصی نقاط استان سمنان اعزام‌ شده‌اند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان، ۱۶۸ مبلغ غیربومی آقا و ۳۴ مبلغ بانوی غیربومی نیز شبکه تبلیغی استان را در طول شش‌ماهه نخست سال جاری همراهی کردند که این مبلغان در مناسبت‌هایی چون مبعث، هفته مهدویت، رمضان، دهه کرامت، دهه ولایت برنامه‌های خود را اجرا کردند.

شکری یادآور شد: مسائل اعتقادی، احکام دینی، مهدویت، سبک زندگی اسلامی، تبیین الگوسازی برای جوانان، بیانیه گام دوم، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی، سیره ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین، شبهات، مسائل منطقه‌ای و سیاسی روز، معضلات اجتماعی، طلاق، اعتیاد، استکبارستیزی، تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و ده‌ها مورد دیگر در زمره مسائلی است که مبلغان درباره آن در طول شش‌ماهه نخست سال جاری اطلاع‌رسانی کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه این اعزام‌ها به‌ جز اعزام ماه محرم و صفر است، گفت: ماه رمضان در طول شش‌ماهه نخست سال جاری بیشترین میزان اعزام مبلغ را در بین مناسبت‌های دینی و مذهبی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
captcha