تلاش روحانیان برای اقناع مردم جهت مصرف كالای ایرانی مؤثر است
کد خبر: 3848149
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

تلاش روحانیان برای اقناع مردم جهت مصرف كالای ایرانی مؤثر است

گروه سياست و اقتصاد ـ استاندار فارس با تأكید بر لزوم تبیین اهمیت مصرف كالای ایرانی، حضور روحانیان را برای اقناع مردم در این زمینه مؤثر دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 15 مهرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه حضور مدیران اقتصادی استان در برنامه‌های صدا و سیما برای تبیین مزایای مصرف کالای ایرانی و مضرات کالای قاچاق موثر است، گفت: حضور روحانیون، اساتید دانشگاه و سایر گروه‌هایی که دارای پایگاه اجتماعی هستند برای تبیین اهمیت مصرف کالای ایرانی و اقناع مردم در این زمینه بسیار موثر است.
وی در زمینه مصرف سوخت در بخش کشاورزی، بر اهمیت نظارت سازمان جهادکشاورزی بر مصرف سوخت در چاه‌های کشاورزی به ویژه چاه‌های غیرمجاز تاکید کرد و ادامه داد: چاه‌هایی که در اثر خشکسالی غیرفعال شده‌اند باید از چرخه دریافت سوخت خارج شوند و مصرف سوخت بخش ماشین‌آلات و مرغداری‌ها نیز با نظارت دقیق سازمان جهادکشاورزی باید دقیق باشد.
رحیمی افزود: در بخش کشاورزی باید به سمت سیستم یکپارچه‌ای برای مدیریت سوخت حرکت کنیم و با توجه به اوج گرفتن مصرف سوخت در برخی فصول سال، باید برنامه‌ریزی علمی برای کنترل این موضوع صورت گیرد.
استاندار فارس، سوءاستفاده از اطلاعات مسافران و زائران برای رجیستری تلفن همراه مسافر را نیازمند توجه دستگاه‌های مسئول مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی دانست و گفت: این موضوع و تبعات آن باید به مردم و مسافران اطلاع‌رسانی شود تا از بروز مشکل و تشکیل پرونده‌های قضایی در استان جلوگیری به عمل آید.
انتهای پیام

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۴
0
0
جناب آقای استاندار بفرمایید چقدر ناظرين مخفیو آشکار را فعال دید تا ادارات دولتی خودتان جنس ایرانی بخرند؟
captcha