بررسی معافیت‌های جدید مالیاتی در «مناظره» این هفته
کد خبر: 3848754
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

بررسی معافیت‌های جدید مالیاتی در «مناظره» این هفته

گروه اقتصاد ــ همزمان با بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده، در مجلس شورای اسلامی، برنامه «مناظره» در این هفته، معافیت‌های مالیاتی در این لایحه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایکنا، معافیت‌های مالیاتی، یکی از موضوعاتی است که همواره مورد توجه کارشناسان بوده است. اما همزمان با بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس، این مسئله بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. عده‌ای از کارشناسان بر این باورند که معافیت‌های موجود در قانون و لایحه مالیات بر ارزش افزوده همچون معافیات‌های مناطق آزاد باید کاهش یابد، اما در مقابل عده‌ای عقیده دارند که با حذف معافیت‌ها، تولید و سرمایه گذاری آسیب می‌بیند. لذا برای بررسی این چالش مهم، این هفته معافیتهای مالیاتی در لایحه مالیات بر ارزش افزوده در برنامه مناظره، نوزدهم مهرماه مورد بحث قرار می‌گیرد.

در نظر‌سنجی این هفته نیز از بینندگان این سوال پرسیده می‌شود که نظر کدام گروه درباره معافیت‌های مالیاتی قانون مالیات بر ارزش افزوده را منطقی‌تر می‌دانید؟
۱- مخالفان معافیت‌ها
۲- موافقان معافیت‌ها

ببنندگان برنامه مناظره از هم اکنون می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۱۳ در این نظرسنجی مشارکت نمایند!

یادآور می‌شود برنامه «مناظره»، کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک به تهیه کنندگی علیرضا اسکندری و اجرای مرتضی حیدری که هر هفته جمعه‌ها، حوالی ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام
captcha