روز ملی مبارزه با استکبار به عنصر وحدت تبدیل شود
کد خبر: 3849342
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

روز ملی مبارزه با استکبار به عنصر وحدت تبدیل شود

گروه فرهنگی ــ معاون استاندار مرکزی گفت: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باید به عنصر وحدت و یگانگی مردم تبدیل شود و در بزرگداشت این مراسم سخنرانان مدعو منادی وحدت باشند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، ظهر امروز،۲۰ مهرماه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳آبان که در استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: روز ملی مبارزه با استکبار باید به عنصر وحدت و یگانگی مردم تبدیل شود و در بزرگداشت این مراسم سخنرانان مدعو منادی وحدت باشند.

معاون استانداری مرکزی با بیان اینکه همه مردم با سلایق مختلف پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند، افزود: تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت این ملت و مسیر رستگاری و فلاح است، ۱۳آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و متعلق به همه ملت ایران است که هر ایرانی آزادی‌خواه این مهم را درک می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم ایران در ۴۰ سال گذشته ثابت کردند زیر بار حرف زور نمی‌روند و در عمل این مهم را نشان دادند و هر رفتار زورگویانه را نیز قبول نخواهند کرد. هیچ زورگویی در عالم نمی‌تواند به مردم ایران امر و‌ نهی کند، زیر بار زور نرفتن از ارزش‌های اسلامی است؛ ما باید نسل جوان را با این ارزش‌ها و‌مفاهیم آشنا و این ارزش را تبلیغ و ترویج کنیم.

معاون سیاسی استاندار مرکزی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بستر اساسی در حوزه استکبار‌ستیزی است و باید با کار ترویجی این مهم از غربت درآورده شود و مخاطب را با وظایف خودش در این بیانیه آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان از استکبار تصویرسازی مناسبی داشته باشند ادامه داد: برای این تصویرسازی کار فرهنگی ماندگار و خلاقانه با شیوه‌های جدید لازم است.

انتهای پیام
captcha