فراخوان چهارمین دوره مسابقات دفاع سه‌دقیقه‌ای اعلام شد
کد خبر: 3849369
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

فراخوان چهارمین دوره مسابقات دفاع سه‌دقیقه‌ای اعلام شد

گروه دانشگاه ــ فراخوان چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه (۳MT) از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ این مسابقات برای چهارمین سال متوالی در ۱۴ استان کشور برگزار خواهد شد. واجدان شرایط می‌توانند برای ثبت‌ نام از امروز تا ۲۰ آبان‌ماه به دفاتر جهاددانشگاهی در واحد‌های معرفی شده مراجعه کنند.

این مسابقات با هدف تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده‌پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و برقراری ارتباط بین دانشگاه و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان، تمامی فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در همه رشته‌های مصوب که از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان آبان‌ماه ۱۳۹۸ به تصویب رسانده‌اند نیز می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌ نام کنند.

یادآور می‌شود، صرفاً فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود. همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مرحله مقدماتی مسابقات طی ماه‌های آبان و آذر و دی سال جاری توسط واحد‌های جهاددانشگاهی برگزار و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات بهار ۱۳۹۹ برپا خواهد شد.

در این دوره، دبیرخانه مسابقات ضمن دریافت مجوز از دانشگاه کوئیزلند به عنوان صاحب امتیاز معنوی آن، دستورالعمل اجرایی مسابقات را بر اساس شاخص‌های مسابقات بین‌المللی و استاندارد‌های دانشگاه کوئیزلند مورد بازبینی قرار داده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه مسابقات مستقر در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به شماره تلفن ۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس بگیرند.
 
آیین‌نامه این دوره از مسابقات را اینجا دریافت کنید.
انتهای پیام
captcha