نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره)
کد خبر: 3850192
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

نمایشگاه عکس اربعین در متروی امام خمینی(ره)

گروه هنر ــ نمایشگاه عکس «ایران و العراق لایمکن الفراق» به همت واحد بین‌الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در مترو امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، سال گذشته در پی بروز تظاهرات و اغتشاشاتی در استان بصره عراق و عملیات رسانه‌ای غرب برای نشان دادن شکاف مابین مردم ایران و عراق، واحد بین‌الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه عکسی با شعار «ایران و العراق لایمکن الفراق» در پیاده روی اربعین حسینی ۱۴۴۰ کرد.

بنا به این گزارش، 49 عکس از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که ۱۰۰ عکس با نظر هیئت انتخاب به مرحله اول راه پیدا کردند و با داوری استاد سیدعباس میرهاشمی، مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس ۳ عکس به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند؛ علی ابک، علی شعبانی و جمال زبیدی به ترتیب نفرات برتر این مسابقه عکاسی اعلام شدند.

امسال به مناسبت اربعین حسینی آثار برگزیده مسابقه عکاسی «ایران و العراق لایمکن الفراق» با همکاری سازمان بهره برداری مترو تهران و ستاد اربعین کل کشور در قالب نمایشگاهی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) در حال نمایش است. عموم علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.
 
انتهای پیام
captcha