رشد ۲۲۶ درصدی درآمد مراکز نیکوکاری استان مرکزی
کد خبر: 3851349
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

رشد ۲۲۶ درصدی درآمد مراکز نیکوکاری استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی، گفت: ۷۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان مرکزی طی ۶ ماهه سال جاری ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درآمد داشته‌اند که به نسبت مشابه سال قبل ۲۲۶ درصد رشد داشته است.

قنبر موسی‌نژاد، مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند، گفت: تسریع در رسیدگی به امور فقرا و خدمات قابل ارائه به نیازمندان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها و تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری است.

وی افزود: 73 مرکز نیکوکاری در سطح استان مرکزی طی 6 ماهه سال جاری 24 میلیارد و 300 میلیون تومان درآمد داشته‌اند که به نسبت مشابه سال قبل 226 درصد رشد داشته است.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اضافه کرد: مراکز نیکوکاری به ‌صورت محله‌محور با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران، هیأت امنای مساجد، معتمدان محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: مراکز نیکوکاری با ارائه خدمات در زمینه جهیزیه‌، کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن و اشتغال آماده بهره‌گیری از ظرفیت آحاد جامعه در رفع فقر و محرومیت هستند.

انتهای پیام
captcha