ارائه خدمات توزيع برق استان مركزی به زائران اربعين در مهران
کد خبر: 3851751
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

ارائه خدمات توزيع برق استان مركزی به زائران اربعين در مهران

گروه اجتماعی ــ معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از ارائه خدمات این شرکت به زائران اربعین حسینی (ع) در شهر مرزی مهران خبر داد.

محمد مرادی، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شركت توزيع نيروی برق استان مركزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، از ارائه خدمات اين شركت به زائران اربعين حسينی(ع) در شهر مرزی مهران خبر داد.

مرادی گفت: 2 اكيپ اجرایی توانمند به همراه بالابر با تجهيزات كامل در راستای رفاه زائران اربعين حسينی(ع) جهت اصلاح و ترمیم روشنايی معابر شهر مهران و پايانه مرزی اين شهر اعزام شدند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شركت توزيع نيروی برق استان مركزی افزود: اصلاح و سرویس 612 دستگاه چراغ روشنایی معابر، 860 متر شاخه‌بری و هرس درختان در تماس با شبکه و روشنایی، تامین برق 15 موکب و کانکس خدماتی‌، تنظیم دوربین‌های ترافیکی، نصب پلاکارد و بنرهای راهنما و... از جمله خدمات ارائه شده این شرکت به زائران حسینی(ع) است.

وی با بيان اينكه در سال گذشته نيز 3 اكيپ عملياتی به شهر مهران اعزام شده بود، ادامه داد: اصلاح و تعمیر 30 کیلومتر شبکه برق و هرس درختان در تماس با شبکه شهر مهران و پايانه مرزی و خرید تجهیزات جهت تأمین روشنایی 6 هزار متر مربع اماکن مسکونی و اقامتگاه‌های داخل صحن حضرت زهرا‌(س) در شهر نجف اشرف از جمله اقدامات شركت توزيع برق استان مركزی در راستای رفاه زائران اربعين حسينی طی سال گذشته بوده است.

انتهای پیام
captcha