عرضه 3 هزار میلیارد ریال صکوک اجاره
کد خبر: 3855712
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
ابوترابی خبر داد:

عرضه 3 هزار میلیارد ریال صکوک اجاره

گروه اقتصاد ــ با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرابورس ایران در هفته جاری عرضه عمومی می‌شود.

عرضه 3 هزار میلیارد ریال صکوک اجاره

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، غلامرضا ابوترابی، مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه با اعلام این خبر افزود: دارایی مبنای انتشار این اوراق یک باب ملک ویلایی با کاربری مسکونی است که توسط شرکت واسط مالی دی سوم از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به آن شرکت واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه توضیح داد: این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره‌بهای ۱۸ درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می‌شود. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی دی سوم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت فرابورس ایران صورت می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: ضامن این اوراق بانک مسکن بوده و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک مسکن است.

انتهای پیام
captcha