ویژه‌نامه «امت واحده» منتشر شد
کد خبر: 3855935
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

ویژه‌نامه «امت واحده» منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با آغاز ایام هفته وحدت، ویژه نامه اینترنتی امت واحده، منتشر شد.

به گزارش ایکنا؛ برای ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام، «وحدت» مهمترین عامل موفقیت به حساب آمده و هرگونه کوتاهی در این راه سبب دوری از اهداف و آرمان‌های بلند اسلام خواهد بود. پیامبران الهی که خود نیز از میان مردم برانگیخته شده‌اند و با اتصال و ارتباط با مجاری وحی کوشیده‌اند تا آدمی را حول یک محور گرد هم آورند تا در پرتو وحدت کلمه، عظمت و اقتدار نظام الهی به نمایش گذاشته شود و مردم به سعادت حقیقی دست یابند.
 
ایام ولادت پیامبر اعظم(ص) فرصت مغتنمی است تا امت اسلام در سایه این پیامبر رحمت، به ریسمان الهی چنگ زده و از تفرقه بپرهیزند. بر همین اساس و همزمان با شروع ایام هفته وحدت، ویژه‌نامه اینترنتی «امت واحده» در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه منتشر شد.

این ویژه‌نامه در ۱۸ بخش اصلی و بیش از ۱۳۰ مطلب شامل مواردی از جمله پیامبر اعظم(ص)؛ محور و الگوی وحدت امت اسلام، مفهوم‌شناسی وحدت اسلامی، ضرورت وحدت اسلامی، وحدت اسلامی در قرآن، وحدت اسلامی در سخن معصومان، وحدت اسلامی در کلام علما و اندیشمندان، وحدت اسلامی در کلام امام خمینی(ره)، وحدت اسلامی در کلام مقام معظم رهبری و راهبرد‌های وحدت اسلامی منتشر شده است.

وحدت اسلامی در سیره عملی اهل‌ بیت(ع)، وحدت اسلامی در سیره عملی بزرگان، آسیب‌شناسی وحدت، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، کنفرانس وحدت اسلامی، عوامل وحدت آفرین، در سایه قلم، معرفی کتاب، نگارخانه، گفته‌ها و رفتار‌های وحدت‌آفرین رسول اکرم(ص)، وحدت اسلامی از پیدایش تاریخی تا گرایش واقعی، تألیف اهل قبله، چهل حدیث وحدت، فقه مقارن، بهترین روش دست‌یابی به وحدت اسلامی، تعامل امام علی(ع) با خلفا در جهت وحدت اسلامی و... از جمله مطالب خواندنی ویژه‌نامه هفته وحدت است.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از ویژه‌نامه «امت واحده»، اینجا کلیک کنند.
انتهای پیام
captcha