احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن صادر شد + اسامی
کد خبر: 3855965
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن صادر شد + اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را منصوب کرد.

احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن صادر شد + اسامی

به گزارش ایکنا طی احکامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالهادی فقهی‌زاده به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و رئیس بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم منصوب شد.

در بخشی از حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «امیدوارم با درایت و تدبیر دست‌اندرکاران برپایی این رویداد قرآنی، فرصتی برای تبیین خدمات اصحاب فرهنگ و هنر و دولت به ساحت مقدس قرآن کریم فراهم شود».

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در احکامی دیگر اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را منصوب کرد که اسامی حجج اسلام حمید محمدی، محمدرضا حشمتی، محمدعلی خسروی، محمدعلی مهدوی‌راد، عبدالهادی مسعودی، محمدمهدی معراجی، احمد مازنی و احمد مسجدجامعی، محمدعلی خواجه‌پیری، عباس سلیمی، ابوالقاسم ایرجی، ولی یاراحمدی، محمدرضا جوادی‌یگانه، نجفقلی حبیبی و لادن حیدری در این انتصاب دیده می‌شوند.

همچنین به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام وزیر به اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن کریم آمده است: «نظر به تجربه و دانش جنابعالی در حوزه فرهنگ و هنر دینی به‌عنوان «عضو شورای سیاست‌گذاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم» منصوب می‌شوید. امیدوارم با درایت و تدبیر دست‌اندرکاران برپایی این رویداد قرآنی، فرصتی برای تبیین خدمات اصحاب فرهنگ و هنر و دولت به ساحت مقدس قرآن کریم فراهم شود».

یادآور می‌شود، بیست‌و‌هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم سال آینده طی ماه مبارک رمضان و در مصلای امام خمینی(ره)برگزار می‌شود. همچنین شعبه استانی این نمایشگاه در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha