احساس امنیت زائران اربعین در طول مسیر راهپیمایی
کد خبر: 3856080
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
در قالب نظرسنجی‌های ایسپا بررسی شد؛

احساس امنیت زائران اربعین در طول مسیر راهپیمایی

گروه جامعه‌ ــ‌ نتایج نظرسنجی ایسپا از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین گویای آن است که ۹۲.۷ درصد زائران اربعین در طول مسیر راهپیمایی احساس امنیت داشته‌اند.

احساس امنیت زائران اربعین در طول مسیر راهپیمایی

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، این مرکز در مهرماه از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین ۱۳۹۸ با حجم نمونه ۱۸۷۰ نفر در چهار مرز مهران، شلمچه، چذابه و خسروی از افراد بالای ۱۵ سال نظرسنجی انجام داده است.

نتایج نظرسنجی نشان داد، 92.7 درصد از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین اظهار داشتند که در طول مسیر راهپیمایی اربعین در کشور عراق احساس امنیت داشته‌اند.

نتایج نظرسنجی ایسپا نشان داد، 84.8 درصد از زائران به میزان «خوب و خیلی خوب»، 11.2 درصد به میزان «متوسط» و 3.5 درصد به میزان «ضعیف و خیلی ضعیف»  در پیاده‌روی اربعین از مهمان‌نوازی و پذیرایی مردم عراق  رضایت دارند.

نظرسنجی‌های دیگر ایسنا نشان داد، ۲۷.۹ درصد زائران اربعین به میزان زیاد از حمل و نقل در داخل کشور عراق(از مرز تا شهرهای زیارتی و بالعکس) رضایت دارند.

همچنین ۴۳.۳ درصد از شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین به میزان «زیاد و خیلی زیاد»، ۳۰.۴ درصد به میزان «متوسط» و ۲۴.۸ درصد به میزان «کم و خیلی کم» از ساماندهی زائران در کشور عراق رضایت دارند.

انتهای پیام
captcha