جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد در پاسداشت هفته وحدت + تصاویر
کد خبر: 3856138
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد در پاسداشت هفته وحدت + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) به مناسبت آغاز هفته وحدت و گرامیداشت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشور از مشهد و کاشان، 19 آبان‌ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) به مناسبت آغاز هفته وحدت و گرامیداشت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور حسین آمنا و مهرداد نظامی دو تن از اساتید برجسته و مبتکر در تدریس تخصصی صوت و لحن قرآن کریم و نیز با حضور کاروان قرآنی دارالقرآن مسلم ابن عقیل شهرستان کاشان، 19 آبان‌ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
در این محفل نورانی مهرداد نظامی، مدرس آموزش الحان و مقامات هنر قرائت قرآن به آموزش مقام کرد پرداخت و فرازهایی در سبک‌های مختلف تلاوتی قراء مصری و نیز در مداحی، تواشیح و سرودهای مذهبی را اجرا کرد.
تلاوت سوره مبارکه ضحی و انشراح با نوای ابوالفضل قاسم‌زاده، قاری نوجوان از کاشان، و نیز تلاوت آیاتی از کلا‌م‌الله مجید با نوای مجتبی تکیه‌بند و جواد قاسم‌زاده، مجید نادعلی از دیگر قاریان شهرستان کاشان، و احمد حاجی‌ابوالقاسم، حسن اردلان و عباس لطفی از قاریان ممتاز مشهدی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
یادآور می‌شود، فیلم و صوت تلاوت تمامی قاریان و آموزش الحان به بیان ساده(مقام کرد) در این مراسم در کانال تلگرام جلسه قرآن اهل بیت(ع) به نشانی @ahlolbayt88 جهت بهره‌مندی قرآن‌دوستان بارگذاری شده است.

ابراهیم الهی

انتهای پیام
captcha