مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)؛ میزبان کارگاه‌های آموزشی
کد خبر: 3856202
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س)؛ میزبان کارگاه‌های آموزشی

کانون خبرنگاران نبأ ــ کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد همزمان با روزهای پایانی آبان‌ماه دو کارگاه آموزشی «تربیت استاد و مشاور کودک، نوجوان و جوان» و «روابط همسران با رویکرد دینی و پژوهشی» را برگزار می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگارن ایکنا، نبأ؛ کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، پنجمین دوره از کارگاه‌های «تربیت استاد و مشاور کودک، نوجوان و جوان» را با حضور سیده‌زهرا زهراپور، استاد حوزه و مشاور خانواده و مسئول امور بانوان فقه و معارف اهل بیت(ع) ویژه طلاب خواهر همراه با اعطای گواهی پایان دوره، برگزار می‌کند.
این کارگاه آموزشی شامل سه دوره تخصصی: 1) آمادگی برای فرزند‌آوری، انعقاد نطفه، تولد تا پایان هفت سال، 2) آموزش سیستم اقتصادی و اجتماعی به پسران، آموزش‌های مخصوص دختران، خانه‌داری و ... و 3) نقش مادر در ازدواج پسر، دختر و ارتباط با نوه، است.
کارگاه‌ آموزشی «تربیت استاد و مشاور کودک، نوجوان و جوان» در روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد واقع در امام خمینی ۵۰، روبه‌روی اداره پست مرکزی، پلاک ۳۵ برگزار می‌شود.
همچنین کارگاه «روابط همسران با رویکرد دینی و پژوهشی» با حضور زهراپور ویژه متأهلین، چهارشنبه، 29 آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در این کانون برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند مشخصات خود را همراه با نام کارگاه آموزشی به شماره 09152235364 پیامک کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09158172778 و 38556858 تماس بگیرند.
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha