تعویق آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3856218
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

تعویق آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه مسابقات ــ ثبت نام برای حضور در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از روز 25 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

تعویق آغاز ثبت نام آزمون سراسری حفظ قرآن

به گزارش ایکنا؛ امسال فرایند آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که هجدهمین دوره آن است، زودتر از سال‌ها و ادوار گذشته آغاز شده تا این انتظار که شاهد دوره‌ای با کمترین مشکلات خواهیم بود در ذهن مخاطبان شکل بگیرد.

هر چند مسئولان اجرایی آزمون حفظ وجود برخی مشکلات زیرساختی در فرایند آن آزمون را طبیعی می‌دانند، اما مشکلات فرایند اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خیلی زود و در اولین گام خود را نشان داد. در حالی که از سوی مسئولان برگزارکننده آزمون، اعلام شده بود که زمان ثبت نام از روز 12 آبان‌ماه آغاز خواهد شد، اما در همان روز به دلایلی ثبت نام آغاز نشد و بدون ذکر تاریخی خاص به روزهای آینده موکول شد.

عوامل اجرایی آزمون دلیل آغاز نشدن ثبت نام از روز 12 آبان‌ماه را به خاطر درخواست موسسات برای اطلاع‌رسانی بیشتر عنوان کردند، اما به نظر می‌رسد دلایل دیگری همچون فراهم نبودن زیرساخت‌های ثبت نام در این تعویق بی‌تأثیر نبوده باشد.

با اینکه برگزارکنندگان زمان خاصی برای آغاز آزمون اعلام نکردند، اما در پایگاه اطلاع‌رسانی این آزمون روز 25 آبان‌ماه به عنوان زمان آغاز ثبت نام اعلام شده است. بر همین اساس زمان ثبت نام تا روز 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.

هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در رشته‌های تفسیر سوره بقره، ترجمه و درک معانی سوره بقره، حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع)، حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ پنج جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول، حفظ کل قرآن کریم،‌ سبک زندگی و سیره معصومین(۱ و ۲) و روخوانی قرآن برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha