حضور 56 نفر از دانشگاه علوم و معارف در جشنواره ملی قرآن دانشجویان/ تغییر روش انتخابی
کد خبر: 3856370
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

حضور 56 نفر از دانشگاه علوم و معارف در جشنواره ملی قرآن دانشجویان/ تغییر روش انتخابی

گروه دانشگاه ــ دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم 56 نماینده در سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور دارد؛ نمایندگانی که امسال بر اساس شیوه انتخابی دیگری برای حضور در جشنواره ملی انتخاب شده‌اند.

حضو 56 نفر از دانشگاه علوم و معارف در جشنواره ملی قرآن دانشجویان / تغییر روش انتخابی

به گزارش ایکنا؛ دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم امسال و در سی و چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که طی روزهای سوم تا پنجم آذرماه در شهر شیراز برگزار می‌شود، 56 نماینده دارد.
بر همین اساس، این دانشگاه در بخش معارفی 27 نماینده، در بخش آوایی 15 نماینده و در بخش‌های پژوهشی، ادبی و هنری نیز 14 نماینده دارد تا تعداد شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که به نمایندگی از دانشگاه علوم و معارف حضور می‌یابند، به 56 متسابق برسد.
دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم امسال برای آمادگی بیشتر نمایندگان خود و حضور پررنگ‌تر در جشنواره ملی، شیوه انتخاب و اعزام نماینده‌های خود به جشنواره ملی را تغییر داد. بر همین اساس مسئولان برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف ابتدا نفرات اول تا ششم اغلب رشته‌های هفدهمین دوره جشنواره داخلی خود را انتخاب کردند.
در ادامه از این افراد برای حضور در دوره‌های آمادگی دعوت به عمل آمد تا در جلسات رفع اشکال و بیان نکات آموزشی با حضور اساتید حضور یابند. با پایان یافتن این دوره‌ها آزمون انتخابی نهایی به عمل آمد و در اغلب رشته‌ها سه نفر به عنوان نماینده نهایی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان معرفی شدند.
مرحله کشوری بخش آوایی هفدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم مردادماه امسال در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha