ارائه ایده‌های خلاق محور فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد
کد خبر: 3856565
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

ارائه ایده‌های خلاق محور فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد

گروه فرهنگی ــ سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: ارائه کارهای نوین و خلاقانه در امور فرهنگی در دستور کار شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو باشد؛ لذا ارائه ایده‌های خلاق باید محور فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، حجت‌الاسلام حسین قرنفلی، سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو روز گذشته 20 آبان‌ماه در نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات صنعت آب و برق استان مرکزی گفت: کسب رتبه برتر شایسته تقدیر ویژه توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی نشان‌دهنده حمایت مدیران و انگیزه اعضای شورای فرهنگی در انجام اقدامات شایسته در مباحث فرهنگی است.

وی بیان کرد: ارائه کارهای نوین و خلاقانه در امور فرهنگی می‌بایستی در دستور کار شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو قرار گیرد. ماه ربیع‌الاول یاد‌آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: ائمه جماعات باید تبلیغ چهره به چهره با کارکنان داشته باشند این امر تاثیر بسیار زیادی در رفع مشکلات و جذب همکاران دارد.

حجت‌الاسلام قربان‌پور، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به اینکه در پیشبرد برنامه‌ها و چشم‌اندازهای فرهنگی باید همه‌ی نهادها با یکدیگر همکاری کنند، گفت: همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در مسیر عملیاتی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام کنند.

شبیهی رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی هم در این نشست با توجه به  اینکه فعالیت‌های فرهنگی مبتنی بر نیاز روز جامعه است، افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید منسجم‌، هدفمند‌، اثر‌بخش و برنامه‌ریزی شده باشد.

 شبیهی بیان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی کار بزرگی است و باید با انجام نیاز‌سنجی در حوزه‌های مختلف کاری در صدد رفع مشکلات و مسائل موجود عمل شود.

محمد اله‌داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در حاشیه این نشست گفت‌: امروز حوزه فرهنگ بیش از هرزمانی نیازمند مطالعه و پژوهش است زیرا مقوله فرهنگ دارای ابعاد گسترده‌ای است. در حوزه فرهنگ جای کار بسیار است زیرا با ظهور بسترهای ارتباطی جدید و شبکه‌های اجتماعی‌، برنامه‌ریزان فرهنگی باید بر محتوای غنی فرهنگی بسیار تلاش کنند.

در پایان این نشست از اعضای شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی که طی برنامه ابلاغی امور فرهنگی و دینی در میان استان‌های کشور در سال 1397 موفق به کسب رتبه شایسته تقدیرویژه شده بودند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha