شنیده شدن صدای چند انفجار از نزدیکی فرودگاه دمشق
کد خبر: 3858018
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

شنیده شدن صدای چند انفجار از نزدیکی فرودگاه دمشق

کانون خبرنگاران نبأ ــ منابع خبری مختلف از شنیده شدن صدای چند انفجار از مناطق حوالی فرودگاه بین‌‌المللی دمشق، پایتخت سوریه خبر دادند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به نقل از صفحه عربی پایگاه خبری راشا تودی، صبح امروز‌، ‌28 آبان‌ماه صدای چند انفجار در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق شنیده شد.

پایگاه خبری اسپوتنیک نیوز نیز در همین باره گزارش داد که پدافند هوایی سوریه تعدادی موشک اسرائیلی را در مجاورت فرودگاه بین‌آلمللی دمشق رهگیری و منهدم کرده است.

خبرنگار اسپوتنیک به نقل از یک منبع میدانی اظهار کرد: تعدادی راکت در ناحیه مثلث سوریه، لبنان و جولان اشغالی که سعی در هدفگیری پایگاه‌های نظامی سوریه در مناطق جنوبی دمشق را داشته،‌ شلیک شده که با پدافندهای هوایی برخورد داشته‌‌اند. 

یک منبع امنیتی همچنین به خبرنگار اسپوتنیک گفت: هواپیماهای جنگی اسرائیل سعی کردند یکی از سایت‌های نظامی در جنوب سوریه را از طریق موشک‌های هوا به زمین هدف قرار دهند که پدافند هوایی سوریه بیشتر این موشک‌ها در حومه جنوبی دمشق در مجاورت قنیطره رهگیری و منهدم کرده است.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که آژیر خطر در منطقه بلندی‌های جولان اشغالی از بیم راکت‌های شلیک شده از سمت سوریه، به صدا درآمده است.

رژیم صهیونیستی ادعا کرده که سامانه گنبد آهنین چهار فروند راکت شلیک شده از سوریه به سمت سرزمین‌های اشغالی را رهگیری کرده است.

آخرین حمله نظامی اسرائیل به سوریه مربوط به سه‌شنبه، 21 آبا‌ن‌ماه در محله مزه دمشق بود که در این حمله خانه اکرم العجوری، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفت و به شهادت فرزندش و یک غیرنظامی و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد.

انتهای پیام
captcha