محفل قرآنی مؤسسه نورالبیان قزوین برگزار شد
کد خبر: 3858067
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

محفل قرآنی مؤسسه نورالبیان قزوین برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ محفل قرآنی مؤسسه نورالبیان المبین قزوین همراه با برنامه‌های ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه قرآنی نورالبیان ‌المبین قزوین در تلاش است تا با شناسایی، معرفی و استفاده بهتر از ظرفیت‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان استان، از طریق تعامل با سایر مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی و با برگزاری برنامه‌هایی از قبیل محفل جزءخوانی ماه مبارک رمضان، جلسات هفتگی و طرح‌های آموزشی که اجرا شده و یا در حال اجراست، فعالیت خود را گسترش دهد.

از این رو در طرحی جدید، مؤسسه قرآنی بیان، با همکاری انجمن قرآن و عترت کانون فرهنگی و تربیتی کوثر، نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن به صورت دوره‌ای و ساده اقدام کرده است.

در این راستا، طی محفل قرآنی که شامگاه گذشته، 27 آبان‌ماه برگزار شد، در ابتدا قاری نوجوان، مجتبی دودانگه، آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد و سپس، محمد فضلعلی، مدرس قرآن، درباره سبک زندگی قرآنی مطالبی را ارائه داد. در ادامه، حسین نصیرلو، حافظ کل قرآن به ارائه محفوظات قرآنی خود پرداخت و در ادامه نیز قاری و مربی جوان، مسعود لطفی، آیاتی از قرآن مجید را تلاوت کرد.

سپس، برنامه مولودی‌خوانی به مناسبت ایام میلاد پیامبر اکرم(ص)‌ و امام جعفر صادق(ع) توسط قاری و ذاکر نونهال، امیرمهدی زارعی اجرا شد و در پایان نیز حاج فتحعلی،‌ از پیشکسوتان قرآنی پس از بیان نکاتی پیرامون ضرورت فعالیت‌های قرآنی، دعای ختم قرآن را قرائت کرد.

انتهای پیام
captcha