رزمایش «الی بیت‌المقدس» در کوهبنان
کد خبر: 3858116
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود؛

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» در دو روز آخر هفته جاری و همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود که برنامه‌ها با رژه‌موتوری و گلباران قبور مطهر شهدا آغاز خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حسین سالاری، فرماندار کوهبنان، 28 آبان‌ماه در جلسه کمیته پشتیبانی رزمایش «الی بیت‌المقدس» در این شهرستان که با حضور اعضای شورای اداری و تأمین در فرمانداری کوهبنان برگزار شد، گفت: آرامش و آسایش امروز ما به برکت خون شهدا و رزم‌آفرینی رزمندگان و ایثارگرانی است که بی‌ادعا اما جانانه در برابر دشمنان ایستادند.
 وی تأکید کرد: در شرایط موجود آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی ضروری است، چراکه دشمنان چشم پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را ندارند و از گسترش اسلام و بیداری مردم در جای جای جهان هراس دارند.
فرماندار کوهبنان بیان کرد: بسیج از جمله یادگاران حضرت امام خمینی(ره) است؛ در حال حاضر همه ملت ایران اسلامی بسیجی هستند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید همگان آمادگی کامل در برابر دشمنان را داشته باشیم.
وی تأکید کرد: همگان باید در برگزاری رزمایش همکاری داشته باشند تا بار دیگر شاهد عزت و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان همیشه بیدار باشیم.
در ادامه روح‌الله ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: رزمایش در دو روز آخر هفته جاری و همزمان با هفته بسیج برگزار می‌شود که برنامه‌ها با رژه‌موتوری و گلباران قبور مطهر شهدا آغاز خواهد شد.
وی تأکید کرد: برای برگزاری رزمایش با کیفیت نیاز به مساعدت همگان داریم. لذا، برای انتقال بسیجیان نیاز به سرویس ایاب و ذهاب است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی، نیروهای امدادی و... باید در زمان برگزاری رزمایش حضوری فعال داشته باشند و از ابتدا تا انتها در صحنه باشند.
ابراهیمی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، ویزیت رایگان بیماران به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب توسط ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی، توزیع سبد کالا در بین خانواده‌های نیازمند، تکریم بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و... از جمله برنامه‌های جنبی رزمایش در هفته بسیج است.
وی ایجاد انگیزه، مودت و دوستی بین بسیجیان جهت حضور در عرصه‌های مختلف، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی پایگاه‌های مقاومت، استحکام وحدت و همبستگی بین بسیجیان و مسئولان شهرستان، تکریم و بزرگداشت هفته بسیج را از جمله اهداف رزمایش و اجرای برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.
نامجو‌ کوهبنانی
انتهای پیام
captcha