آیین رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود
کد خبر: 3858123
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

آیین رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیین رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب تألیف و تدوین شده دفتر تدوین متون درسی جامعةالزهرا(س) برگزار خواهد شد.

آیین رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب در جامعه الزهرا(س) برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین رونمایی از ۱۲ جلد کتاب تألیفی و تدوینی جامعةالزهرا(س) که به همت دفتر تدوین متون درسی این مجموعه به مرحله چاپ و نشر رسیده است در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

در ابتدای این مراسم، نشست بصیرت‌افزایی «انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های علمی در حوزه و علوم اسلامی» برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام سیدمحمود مدنی، مدیر جامعةالزهرا(س) به ایراد سخنرانی در این زمینه می‌پردازد.

در ادامه این مراسم، به منظور اختتامیه دوره تربیت کارشناس تدوینگر متون درسی، گواهی‌های پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

این دوره به صورت کارگاهی در دو ترم تحصیلی و در دو سطح سه و چهار طلاب جامعةالزهرا(س) برگزار شد که در پایان ۳۰ نفر از طلاب جامعةالزهرا(س) موفق به اخذ گواهی پایان‌دوره شدند.

یادآور می‌شود، این مراسم چهارشنبه، ۲۹ آبان‌ماه، ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۲ با حضور مسئولان، اساتید و طلاب جامعةالزهرا(س) تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha