اجرای ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج استان مرکزی/ اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3858201
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

اجرای ۱۰۰۰ برنامه در هفته بسیج استان مرکزی/ اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه قرآنی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از اجرای یک‌هزار برنامه در استان ویژه هفته بسیج خبرداد و گفت: اختتامیه جشنواره استانی فیلم کوتاه قرآنی در ساروق برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محسن گلشن‌زاده، جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 28 آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، مأموریت اصلی بسیج را دفاع همه‌جانبه بیان کرد و گفت: شعار این هفته «چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار برنامه در سراسر استان در هفته بسیج برگزار می‌شود، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، ارائه خدمات سازندگی در قالب نماد خدمت، معرفی اختراعات مخترعان بسیجی، حضور در نماز جمعه، عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

گلشن‌زاده از اجرای طرح شکوه پایداری در مصلاهای سراسر استان خبرداد و در ادامه برنامه‌های هفته بسیج به اعزام اکیپی از دام پزشکان به مناطق روستایی جهت درمان احشام، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق حاشیه‌نشین و روستاهای محروم، برگزاری مسابقات ورزشی بین بسیجیان اشاره کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری همایش کوهپیمایی پیشکسوتان، برگزاری نشست‌های روشنگری، ویزیت رایگان، شبی با شهدا، برگزاری یادواره‌های آبروی محله افتخار کوچه، برگزاری یادواره شهید حسین فهمیده، سرکشی از آسایشگاه سالمندان، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی همچنین به فعالیت گشت رضویون جهت ایجاد نظم و برقراری امنیت در استان اشاره کرد و افزود: اجرای تئاتر محله توسط هنرمندان استان، برگزاری اختتامیه جشنواره استانی فیلم کوتاه قرآنی در ساروق، اختصاص یک روز فعالیت قرآنی در ساروق، اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای محروم جهت مرمت منازل از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرایی می‌شود.

گلشن‌زاده با بیان این نکته که عملیات ساخت‌و‌ساز منازل ویژه محرومان و مرمت منازل آنان تا پایان سال ادامه دارد، تجلیل از جهادگران، اجرای طرح«میقات الشهداء»، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری دوره توانمندسازی فرهنگیان، برگزاری دوره‌های آموزش مبانی حقوقی در مساجد توسط بسیج حقوقدانان را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.

وی از خدمت‌رسانی و حضور مدیران استان در محله‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌های طب اسلامی، همسرداری، آسیب اجتماعی، برگزاری صبح‌گاه مشترک، همایش آپارتمان پاک، برگزاری همایش صادرات، بازدیدهای علمی از کارخانجات صنعتی همچون کاوه ساوه، توانمندسازی تعلیم و تربیت به عنوان دیگر برنامه‌های اجرایی نام برد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان، تجلیل از مربیان اخلاق‌‌مدار در ورزش، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، افتتاح منازل مسکونی ساخته شده توسط بسیجیان در اردوهای جهادی با شعار بسیج اقتصاد مقاومتی، جهاد و خدمت‌رسانی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج دانست.

انتهای پیام
captcha