بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های ابهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3858254
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
همزمان با هفته کتاب؛

بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های ابهر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر گفت: همزمان با هفته کتاب بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ابهر برگزار می‌شود.

بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در ابهر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، عبدالحسین بختیاری، سه‌شنبه، ۲۸ آبان‌ماه در جلسه نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی ابهر با اشاره به هفته کتاب، اظهار کرد: امسال ۲۷ دوره هفته کتاب با شعار حال خوش خواندن از ۲۳ الی ۳۰ آبان ماه در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که شعار امسال هفته کتاب حال خوش خواندن انتخاب شده است، تصریح کرد: به همین مناسبت بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

بختیاری تصریح کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان، گلباران مزار شهدا، اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ترویجی در حوزه کتاب، دیدار با مولفین برحسته و کتاب‌فروشان قدیمی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و تببین بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای تنها کتاب‌خانه روستای قروه ابهر، یادآور شد: این کتاب‌خانه در زیرزمین مسجد روستای قروه واقع شده است و متاسفانه هیئت امنای مسجد اخیرا تمایلی به ادامه فعالیت این کتاب‌خانه در این مکان ندارند که همین امر سبب بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی با اشاره به این‌که مسیر توسعه کشور از حوزه کتاب و کتاب‌خوانی می‌گذرد، ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha