مهم‌ترین دلیل عدم توسعه‌یافتگی، فقدان توازن فرهنگی است
کد خبر: 3858268
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

مهم‌ترین دلیل عدم توسعه‌یافتگی، فقدان توازن فرهنگی است

گروه فرهنگی ــ مدیر امور استان‌های معاونت هنری وزارت ارشاد یکی از دلایل عدم توسعه‌یافتگی را نبود توازن فرهنگی دانست و گفت: با ایجاد شهر خلاق قطعاً ارتباط بین مسئولان و هنرمندان تقویت‌شده و هر چه این رابطه نزدیکی بیشتری داشته باشد در نهایت به توسعه ظرفیت‌های فرهنگی کمک خواهد کرد.

مهمترین دلیل عدم توسعه‌یافتگی، فقدان توازن فرهنگی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جواد صادقی، مدیر امور استان‌های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر روز گذشته، 28 آبان‌ماه در کارگاه آموزشی شهرهای خلاق فرهنگ و هنر استان با بیان اینکه ایجاد شهر خلاق زمینه‌ساز ایجاد مشارکت‌های عمومی است، گفت: یک شهر خلاق به برخورداری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرها و ایجاد توازن در این بخش کمک می‌کند.

وی یکی از دلایل عدم توسعه‌یافتگی را نبود توازن فرهنگی برشمرد و گفت: با ایجاد شهر خلاق قطعاً ارتباط بین مسئولان و هنرمندان تقویت‌شده و هر چه این رابطه نزدیکی بیشتری داشته باشد درنهایت به ایجاد توسعه ظرفیت‌های فرهنگی کمک خواهد کرد.

صادقی با بیان اینکه در این جلسات، اهداف و سیاست‌های ایجاد شهرهای خلاق تبیین می‌شود، متذکر شد: در این نشست‌ها نحوه تکمیل فرم‌های مربوط و ارائه این اولویت‌های به تهران برای انتخاب ظرفیت‌های هر شهر آموزش داده خواهد شد.

مدیر بخش امور استان‌های معاونت هنری وزارت فرهنگ با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این‌گونه کارگاه‌ها تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در زمینه شهر خلاق است، یادآور شد: برای این منظور این کارگاه‌ها در تمام استان‌های کشور برنامه‌ریزی‌شده تا پایه‌های آشنایی با مبحث شهر خلاق از این طریق گذاشته شود.

انتهای پیام
captcha