بیانیه دارالقرآن بسیج کشور در محکومیت حوادث اخیر
کد خبر: 3858538
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱

بیانیه دارالقرآن بسیج کشور در محکومیت حوادث اخیر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دارالقرآن بسیج مستضعفین کشور در بیانیه‌ای حوادث اخیر کشور را محکوم کرد.

بیانیه دارالقرآن بسیج کشور در محکومیت حوادث اخیربه گزارش ایکنا؛ دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین کشور در بیانیه‌ای ضمن محکومیت هتک‌ حرمت قرآن در آشوب‌های اخیر، از مسئولین کشور خواسته است تا تمام تلاش و سعی خود را در جهت رفع فقرزدایی و رفع فشارهای تحمیل‌شده بر شرایط اقتصادی و معیشتی مردم انجام دهند. متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ: ﻣﻰ‌ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍوند ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ‌ﻫﺎیشان ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ، ﺩﺭ ﺣﺎلی ﻛﻪ ﺧﺪﺍوند ﻛﺎﻣﻞ‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ، ﮔﺮﭼﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ»(الصف:٨).
بصیرت و دوراندیشی ملت مسلمان و ولایت‌مدار میهن عزیزمان در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی، دشمن را با سیلی محکم عقب رانده و در برابر کفر و الحاد و گستاخی نظام سلطه و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی که با استفاده از شیوه‌های گوناگون از جمله تحریم اقتصادی، سعی بر فشار روانی و مالی بر مردم عزیزمان دارند؛ مثل سد پولادین نفوذناپذیر ایستادگی کردند. «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنْيَانٌ مَّرْصُوصٌ: ﺧﺪﺍوند ﻛﺴﺎنی ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻛﻪ ﺻﻒ ﺯﺩﻩ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺍﻭ ﺟﻬﺎﺩ ﻣﻰ‌ﻛﻨﻨﺪ [ﻭ ﺍﺯ ﺛﺎﺑﺖ‌ﻗﺪﻣﻰ] ﮔﻮیی ﺑﻨﺎیی ﭘﻮﻟﺎﺩین ﻭ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭﻧﺪ»(الصف: ٤).
نمونه بارز توطئه‌های شوم دشمنان، سوار شدن بر موج مطالبه‌گری به حق مردم ناشی از مشکلات اقتصادی پیش‌آمده، مطالبات و اعتراضات عادی و آرام گروهی از هموطنان را به سوی هنجارشکنی و خروج از قوانین مطالبه‌گری سوق دادند و با آتش زدن اموال عمومی و مراکز دولتی و خصوصی و اهانت به مساجد و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، صف خود را از برادران و خواهران مطالبه‌گر مسلمان جدا کرده و شرارت و عصیان خود و دست‌نشانده‌های آنان از جمله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مسلمان را اثبات کردند.
مرکز دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین و جامعه قرآنی این حرکت مذبوحانه را محکوم کرده و این شکست مفتضحانه نظام سلطه را از عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و شهدای راستین حق می‌داند.
دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره درصدد خارج کردن قطار انقلاب اسلامی از مسیر حق و حقیقت و تضعیف مردم با بصیرت ایران اسلامی و نیروی‌های انقلابی بوده‌اند و همواره با توطئه‌ها و عناوین مختلفی سعی در اخلال نظم عمومی و ایجاد دوگانگی در بین آحاد مردم فهیم کشور عزیزمان نموده‌اند.
«وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ * أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَٰكِن لَّا يَشْعُرُونَ: ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻮیند: ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﻓﺴﺎﺩ ﻧﻜﻨﻴﺪ، ﻣﻰ‌ﮔﻮیند: ﻓﻘﻂ ﻣﺎ ﺍﺻﻠﺎﺡ‌ﮔﺮیم! ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ! یقیناً ﺧﻮﺩ ﺁﻧﺎﻥ ﻓﺴﺎﺩﮔﺮﻧﺪ، ﻭلی ﺩﺭﻙ ﻧﻤﻰ‌ﻛﻨﻨﺪ»(بقره: ۱۱و١٢).
در پایان، انتظار جامعه قرآنی کشور از سران محترم قوا و مسئولین محترم اجرایی آن است که با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تمام تلاش و سعی خود را در جهت رفع فقرزدایی و رفع فشارات تحمیل شده بر شرایط اقتصادی و معیشتی مردم عزیزمان انجام دهید و در اجرای همه تصمیمات، جوانب کارشناسی را در نظر بگیرید.
و من الله توفیق
۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۸
مرکز دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران وطنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۲۳:۰۰
0
0
آنها که در دارالقرآن خدمت می کنند سالهاست که در خانه ای خدمت می کنند که طنین قرآن از آن به گوش می رسد و آنها که دوست دارند روزی در دارلقرآن خدمت کنند بالاخره روزی در دارالقرآن خدمت خواهندکرد.گویی آنجا همان جائی است که فریاد تشنه گان از اطراف و اکناف به گوش می رسد...
captcha